بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴
۳۴درصد افزایش درآمدها روی پاکت‌های این شرکت ثبت شد؛

"آّب‌میوه" در صدر فروش "غشاذر"/ رشد ۳۱درصدی درآمدها از ابتدای سال مالی

میزان فروش شرکت "غشاذر" در آبان ماه سال جاری، برابر با ۴.۰۶۸ تن به ثبت رسیده و بیشترین میزان فروش را طی این دوره یک ماهه، در اختیار محصول «انواع آبمیوه» با ۸۲۳ تن بوده و رتبه بعدی را محصول «شیر پاستوریزه» با ۷۵۸ تن به خود اختصاص داده است.
کد خبر : ۲۳۲۲۴۹

درآمد ۳۶۲.۸۰۰ میلیون ریالی

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آبان ماه سال جاری، میزان درآمد شناسایی شده خود را که از فروش محصولات لبنی بدست آمده بالغ بر ۳۶۲.۸۰۰ میلیون ریال گزارش کرده و درآمدی که از ابتدای سال جاری تا پایان آبان حاصل شده مبلغی برابر با ۲.۶۶۰.۷۷۳ میلیون ریال ثبت شده است.

درآمد ۳۶۲.۸۰۰ میلیون ریالی

میزان درآمد شناسایی شده شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی

میزان درآمد بدست آمده شرکت "غشاذر" در آبان ماه، نسبت به دوره مشابه سال گذشته افزایش ۳۴ درصدی را در این مدت زمان به ثبت رسانده، همچنین درآمدی که از ابتدای سال مالی حاصل شده رشد ۳۱ درصدی را تجربه کرده است.

درآمد ۳۶۲.۸۰۰ میلیون ریالی

نمودار روند میزان فروش محصولات «انواع آبمیوه» و «شیر پاستوریزه»

بر پایه این گزارش، میزان فروش شرکت "غشاذر" در آبان ماه سال جاری، برابر با ۴.۰۶۸ تن به ثبت رسیده و بیشترین میزان فروش را طی این دوره یک ماهه، در اختیار محصول «انواع آبمیوه» با ۸۲۳ تن بوده و رتبه بعدی را محصول «شیر پاستوریزه» با ۷۵۸ تن به خود اختصاص داده است.

درآمد ۳۶۲.۸۰۰ میلیون ریالی

اشتراک گذاری :
ارسال نظر