بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷
کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه شرایط بازار به گونه است که سرمایه گذاران با خیالی آسوده می‌توانند وارد بازار شوند، گفت: ارزش معاملات نشان می‌دهد بازار با رکود مواجه نیست.
کد خبر : ۲۳۲۳۲۲

سرمایه گذاران با خیال آسوده وارد بازار شوند/ بازار با اقبال همراه است

ولید هلالات در گفت‌وگو با بورس نیوز درباره نوسان بازار اظهار کرد: به دلیل قوی نبودن نقش بازارگردان‌ها در معاملات، موجب شده اوردر‌هایی که در سیستم وجود دارد نسبت به ارزش معاملات کم باشد بنابراین افرادی که وارد می‌شوند سر خط خرید را می‌خرند و سرخط فروش را به فروش می‌رساند.

کارشناس بازار سرمایه افزود: بازار طی مدت اخیر با رشد همراه بوده بر این اساس برخی افراد به دنبال شناسایی سود هستند و برخی نیز به دنبال خرید سهم‌های جدید هستند و این رفتار بازار نرمال است.

وی گفت: زمانی که بازار متعادل باشد فضا به سمت عقلانی حرکت کرده و از هیجان دور می‌شود و بر اساس تحلیل معاملات صورت می‌گیرد.

هلالات با بیان اینکه شرایط بازار به گونه است که سرمایه گذاران با خیالی آسوده می‌توانند وارد بازار شوند، تصریح کرد: در حال حاضر حجم و ارزش معاملات بازار مهم است و زمانی که در یک روز معاملات مثبت یا منفی، ارزش معاملات بین ۱۵ هزار تا ۲۰ هزار میلیارد تومان است نشان دهنده اقبال بازار است و نباید اقبال بازار را  از منفی و مثبت‌ها دید، ارزش معاملات نشان می‌دهد بازار با رکود مواجه نیست و اقبال به آن خوب است.

کارشناس بازار سرمایه درباره مصوبه جدید پیش گشایش خاطرنشان کرد: پیش گشایش در بسیاری از بازار‌های دنیا وجود دارد و نمی‌توان گفت پیش گشایش حذف شود، اما زمان آن طولانی بود که به درستی کاهش یافت.

وی افزود: امکان نداشتن برای حذف و اضافه سفارش در ۵ دقیقه پایانی نیز اتفاق مناسبی است و دیگر افراد نمی‌توانند به امید تهیج دیگران سفارشات فیک بگذارند و بازار را دچار هیجان کنند.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

"اتفاقی بنیادی" چاشنی صعود بعدی شاخص

انتظار سهامداران برخورد با متخلفان است؛

"مجلس" یا "سازمان بورس" فرقی نمی‌کند

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز:

افزایش ارزش معاملات اتفاق مثبت بازار سرمایه

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز:

اصلاح‌های دوره‌ای شرط تداوم رشد بازار

ارسال نظر
نظرات بینندگان
محسن
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸
مسولئن عقل کل اون شخصی که با حذف سفارش فیک خودش در ساعت 8:59 باعت تهیج دیگران میشد حالا راس ساعت 8:54 این کار رو انجام میده موفق باشید.
محمد
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۵
همیشه ۵ دقیقه اخر مهمه نه قبلش
حمزه
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵
کارشناسان نوسانگیر، ........................، خندیدن که ملت رو دوباره برای گرفتن نوسان وارد بورس کنن
ناشناس
Germany
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
سرمایه مردم رو که با خون دل جمع کرده بودند
پودر و بیچاره کردن
چقد میخاد رونق بگیره که اصل سرمایه مردم حداقل جبران بشه
حاج محمد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۱
خاهش تمنا میکنیم. کاری واسه سهام عدالت بکنید که چراواریزی بعد هشت ماهه تصفیه نکرده بانک ملی وسی درصد دوم هم بازشده ازسه ماه پیشی ودوماه دیگر ۴۰درصد ک به قول روحانی هم دربهمن ماه آزادمیشه پس کی واریز یافروش سهام عدالت انجام بدهن..یاحداکثر صحبته کارت اعتباری کردن اینو مطرح کنن وبه مردم عرضه دهند ممنونم پیگیر مشکل باشید
مانی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۹
چی بنویسیم
بنویسیم بورس خوب است.
حسین
Germany
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۴
بازار سرمایه بسیار جذاب شده
بهترین جا برا سرمایه گذاری بورس هست البته با اطلاعات ودانش کافی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۰
کارشناس محترم درست میفرمایند شرایط برای صعود بازارمهیا میباشد بهترین جا واس سرمایه گزاری در حال حاضر بورسه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۶
لعنت بر .......... که پس اندازه یه عمر سک دو زدنمون رو خوردیت یه قلبت آبم روش خدا از حلقوم خودتون و زنو بچتون بکشه بیرون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۹
سلام من نزدیک یکسال وارد بورس شدم نه خیلی سود کردم از پولی که گذاشتم نه ضرر آخر دی به‌پولم احتیاج دارم به نظرتون الان بفروشم بهتره یا همون موقعه ممنون میشم از دوستان جواب بدن
امید
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۳
اصلاح مصوبه میزان تخفیف واگذاری سهام دولت در قالب ETF از ۲۰ درصد به ۳۰ درصد رسما اعلام شد.پس چرا سهام پالایس را با ۲۰ درصد به ما فروختن و تخفیف ۱۰ درصد مابقی را نه پولش را دادن نه سهام اضافه ای به ما داده شد راحت دولت زد زیر حرفش ما دیگر اعتمادی به دولت و عرضه اولیه آن نداریم نه دولت به حرفش عمل میکند و هم عرضه اولیه را خیلی گران به ما میفروشد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۴
ننویسید باختید ...شاخص پایان ۱۴۰۰ عدد۵۰۰۰۰۰۰روفتح میکنه واین یعنی اگرحتی کسی با پنج الی ده تومن هم ورودبزنه باتحقق آرزوهاش مواجه میشه ازکم شروع کنیدبخاطرآینده خودم من اومدم والان فعلا درحال جبران ۱ررم ولی مطمئنم صبح درراه است بچه ها مطمئن ترازهمیشه