بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲
رشد ۸۲ درصدی سودآوری در ۶ ماهه نخست سال ثبت شد؛

کاهش جزئی سود در نسخه‌های "دالبر"

درآمد‌های سرمایه‌گذاری شرکت نسبت به سال گذشته رشد خوبی داشته و در ۶ ماهه اول امسال مبلغ ۱۲۵ میلیارد ریال درآمد سرمایه‌گذاری شناسایی‌شده که در حدود ۱۰۰ میلیارد ریال افزایش را نشان می‌دهد.
کد خبر : ۲۳۲۴۰۲

رشد ۸۲ درصدی سودآوری در ۶ ماهه نخست سال ثبت شد.کاهش جزئی سود در نسخه‌های

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شرکت البرز دارو در دوره ۶ ماهه منتهی به پایان شهریورماه امسال و بر اساس گزارش حسابرسی نشده موفق به کسب سود خالص ۲ هزار و ۹۰ میلیارد ریالی شده است.

رشد ۸۲ درصدی سودآوری در ۶ ماهه نخست سال ثبت شد.کاهش جزئی سود در نسخه‌های

این سود که نسبت به گزارش حسابرسی نشده شرکت افت ۳ درصدی را نشان می‌دهد، معادل ۹۵۰ ریال به ازای هر سهم بوده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته افزایش ۸۲ درصدی را نشان می‌دهد.

علت اصلی رشد سودآوری شرکت را می‌توان در رشد درآمد‌های عملیاتی و غیرعملیاتی تکرارناپذیر در فرآیند عادی عملیات شرکت عنوان کرد. این شرکت در نیمه نخست امسال مبلغ ۶۰۸ میلیارد ریال سود بابت فروش دارایی‌های ثابت شناسایی کرد. همچنین ۲۲۰ میلیارد ریال نیز بابت سود تسعیر در بخش سایر درامد‌های عملیاتی شناسایی‌شده است.

درآمد‌های سرمایه‌گذاری نیز نسبت به سال گذشته رشد خوبی داشته و در ۶ ماهه اول امسال مبلغ ۱۲۵ میلیارد ریال درآمد سرمایه‌گذاری شناسایی‌شده که در حدود ۱۰۰ میلیارد ریال افزایش را نشان می‌دهد.

درآمد‌های عملیاتی شرکت مبلغ ۴ هزار و ۱۲ میلیارد ریال بوده که ۱۳ درصد رشد را نسبت به مدت مشابه سال ۱۳۹۸ نشان می‌دهد.

مقادیر فروش محصولات شرکت در این دوره معادل ۲۷ میلیون و ۵۴۶ هزار واحد دارویی بوده او برای ۶ ماهه دوم نیز فروش ۲۹ میلیون و ۸۰۰ هزار واحد دارویی توسط شرکت پیش‌بینی‌شده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر