بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۶
نگاهی به وضعیت مالی شرکت مدیریت سرمایه گذاری کوثر بهمن؛

ارزش خالص ۲۰.۰۰۰ ریالی هر سهم شرکت

بیش از ۸۰ درصد از ارزش مازاد روز پرتفوی بورسی شرکت مربوط به این شرکت‌ها بوده و روند تغییر قیمت این شرکت‌ها می‌تواند اثرات با اهمیتی بر ارزش خالص دارایی‌های آن داشته باشد.
کد خبر : ۲۳۲۵۱۷

ارزش خالص ۲۰.۰۰۰ ریالی هر سهم شرکت

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شرکت مدیریت سرمایه گذاری کوثر بهمن بر اساس صورت وضعیت پرتفوی مربوط به پایان آبان ماه سال جاری، دارای ارزش بازاری ۵۰ هزار و ۲۲۱ میلیارد ریالی پرتفوی بورسی بوده مازاد ارزش روز پرتفوی بورسی به بهای تمام شده آن نیز مبلغ ۴۴.۰۱۷ میلیارد ریال بوده است.

بخش مهمی از مازاد ارزش روز پرتفوی بورسی شرکت مربوط به ۵ سهم زیر است. اعداد جدول زیر به میلیارد ریال است. بیش از ۸۰ درصد از ارزش مازاد روز پرتفوی بورسی شرکت مربوط به این شرکت‌ها بوده و روند تغییر قیمت این شرکت‌ها می‌تواند اثرات با اهمیتی بر ارزش خالص دارایی‌های آن داشته باشد.

ارزش خالص ۲۰.۰۰۰ ریالی هر سهم شرکت

بهای تمام شده پرتفوی غیربورسی شرکت نیز معادل ۸۷۸ میلیارد ریال بوده که از جمله زیرمجموعه‌ها و شرکت‌های سرمایه پذیر غیربورسی آن می‌توان به ۰.۵۷ درصد از مالکیت گروه صنعتی سدید و ۲۰ درصد فن آوا کارت و ۰.۲۲ درصد بیمه سینا اشاره کرد.

بر اساس مازاد ارزش روز پرتفوی بورسی و حقوق صاحبان سهام شرکت، در حال حاضر ارزش خالص دارایی‌های هر سهم شرکت حداقل ۲۰.۰۰۰ ریال است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر