بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
مدیرعامل هلدینگ گروه صنعتی سدید در گفت‌وگو با بورس نیوز:

عزای عمومی با خروج فولادی‌ها از بورس

مدیرعامل هلدینگ گروه صنعتی سدید گفت: اگر بخواهیم بخشی از فولادی‌ها را از بورس خارج کنیم به دلیل منفعتی که دارند عزای عمومی اعلام می‌کنند.
کد خبر : ۲۳۲۸۸۹

لل

امیرحسین کاوه در گفت‌وگو با بورس نیوز درباره عرضه محصولات فولادی در بورس کالا اظهار کرد: زنجیره فولاد حدود صد‌ها قلم کالا و محصول مختلف دارد و باید برای هر بخش جزئی‌تر صحبت کرد تا بتوانیم به نتیجه برسیم.

وی با اشاره به مخالفت ها درباره عرضه محصولات فولادی در بورس افزود: اگر بخواهیم بخشی از فولادی‌ها را از بورس خارج کنیم به دلیل منفعتی که دارند عزای عمومی اعلام می‌کنند اما؛ از سوی دیگر، بخشی از فولادی‌ها نیز هستند که اگر بخواهیم آن‌ها را وارد بورس کنیم تصمیم چندان مناسبی نیست زیرا محصولاتشان قابلیت عرضه در بورس را ندارد و از همین سو، از ورود این فولادی‌ها به بورس تعجب می‌کند چراکه همانطور که بورس کالا اعلام کرده این تالار محلی برای خرده فروشی نیست.

عضو اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه امروز هر شرکتی محصول خود را در بورس عرضه کند دچار منفعت می‌شود، بیان کرد: کالا در بورس با قیمت جهانی و ارز "سنا " قیمت‌گذاری می‌شود و فروشنده علاوه بر دریافت پول نقد کالا را طی دو تا سه ماه آینده تحویل می‌دهد.

کاوه تاکید کرد: عرضه کالا در بورس موجب شفافیت قیمت و میزان عرضه و تقاضا می‌شود.

مدیرعامل هلدینگ گروه صنعتی سدید خاطرنشان کرد: ساختاری که در بورس کالا پذیرفته شده است برای فروشنده‌ها مطلوب است و مخالفتی برای آن وجود ندارد.

وی تصریح کرد: اگر تعداد عرضه کننده‌ها در بورس کالا متعدد و زیاد باشند و میزان عرضه از تقاضا بیشتر باشد موجب تعادل قیمت‌ها می‌شود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
دبیر انجمن کارفرمایان صنعت‌نسوز در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

سبدی از نقاط قوت در صنعت فرآورده‌های نسوز

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز:

متمایل شدن بازار به سمت سهام کوچک

در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید شد:

رانت ۲۰درصدی دلیل مخالفت با شیوه‌نامه فولاد

ارسال نظر