بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰
فروش سیمان به مرز یک‌میلیون و ۷۰۰ هزار تن نزدیک شد؛

درآمد ۷۱۴ میلیارد ریالی "ستران"

شرکت سیمان تهران درآبان ماه سال جاری، میزان فروش محصول خود را طی این دوره برابر با ۲۷۹.۳۵۵ تن اعلام کرده که در مقایسه با مهرماه افزایش فروش ۱۴ درصدی را به همراه داشته است.
کد خبر : ۲۳۲۹۰۴

درآمد ۷۱۴ میلیارد ریالی سیمان تهران

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت سیمان تهران در گزارش فعالیت ماهانه خود منتهی به آبان ماه سال جاری، میزان درآمد حاصل شده خود را حدودا بالغ بر ۷۱۴ میلیارد ریال به ثبت رسانده و از ابتدای سال مالی تا پایان آبان ماه مجموع درآمد‌های شناسایی شده این شرکت برابر با مبلغ ۴.۴۴۱ میلیارد ریال گزارش شده است.

درآمد ۷۱۴ میلیارد ریالی سیمان تهران

میزان درآمد شناسایی شده "ستران" از ابتدای سال مالی

شرکت "ستران" در آبان ماه سال جاری، با افزایش درآمد ۱۸ درصدی در مقایسه با مهرماه روبه‌رو بوده، همچنین نسبت به دوره مشابه سال گذشته این شرکت سیمانی با ۱۰۱ درصد افزایش درآمد مواجه بوده، درآمد این شرکت از ابتدای سال مالی تاکنون نیز رشد ۴۸ درصدی را تجربه کرده است.

درآمد ۷۱۴ میلیارد ریالی سیمان تهران

نمودار میزان فروش محصول «سیمان داخلی» شرکت سیمان تهران

طبق این گزارش، شرکت سیمان تهران درآبان ماه سال جاری، میزان فروش محصول خود را طی این دوره برابر با ۲۷۹.۳۵۵ تن اعلام کرده که در مقایسه با مهرماه افزایش فروش ۱۴ درصدی را به همراه داشته، همچنین مجموع فروش محصول این شرکت از ابتدای سال مالی برابر با ۱.۶۹۸.۶۱۷ تن گزارش شده است.

درآمد ۷۱۴ میلیارد ریالی سیمان تهران

اشتراک گذاری :
ارسال نظر