بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵
ادامه گزارش‌های ضعیف از شرکت‌های بی کیفیت؛

"حفارس" و تحقق مجدد زیان خالص در ۶ماهه نخست سال

عملکرد مالی شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس در ۶ ماهه منتهی به شهریور ۱۳۹۹، منجر به تحقق زیان عملیاتی ۱۷۸ میلیارد ریالی و زیان خالصی ۱۷۴ میلیارد ریالی شده است.
کد خبر : ۲۳۲۹۹۹

ادامه گزارش‌های ضعیف از شرکت‌های بی کیفیت

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس نیوز، مصادف با تشکیل صف خرید در نماد "حفارس" در روز گذشته، صورت‌های مالی ۶ ماهه حسابرسی شده شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس حاکی ثبت زیانی سنگین در این مدت دارد.

ادامه گزارش‌های ضعیف از شرکت‌های بی کیفیت

شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس که در سال گذشته افزایش سرمایه‌ای چند صد درصدی را از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها انجام داد، اکنون با تحقق مجدد زیان عملیاتی در عملکرد ۶ ماهه نخست سال ۱۳۹۹، مجددا مشمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت شد.

عملکرد مالی شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس در ۶ ماهه منتهی به شهریور ۱۳۹۹، منجر به تحقق زیان عملیاتی ۱۷۸ میلیارد ریالی و زیان خالصی ۱۷۴ میلیارد ریالی شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش زیانی در حدود ۱۵۸ میلیارد ریالی را نشان می‌دهد.

زیان انباشته این شرکت، در پایان ۶ ماهه نخست سال مالی ۱۳۹۹ بیش از ۱.۴۰۳ میلیارد ریال بوده که با توجه به سرمایه ثبتی ۲.۵۲۳ میلیارد ریالی، مجددا مشمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت شده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر