بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲
درآمدهای شیشه‌فروش معروف قزوینی بررسی شد؛

۴درصد کاهش درآمد "کقزوی"/ رشد پله‌ای فروش صادراتی از مردادماه

بیشترین میزان فروش "کقزوی" در آبان ماه، از بخش «فروش داخلی» با ۱.۸۰۸.۲۳۴ "مترمربع بر اساس ۲ میل" بوده که در مقایسه با ماه گذشته ۱۷ درصد کاهش را شاهد بوده، همچنین میزان فروش بخش «فروش صادراتی» طی این دوره برابر با ۷۹۵.۵۷۲ "مترمربع بر اساس ۲ میل" بوده که نسبت به ماه گذشته ۴۹ درصد رشد را در پی داشته است.
کد خبر : ۲۳۳۱۱۳

۴ درصد کاهش درآمد

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شیشه قزوین در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آبان‌ماه سال جاری، مجموع درآمدهای شناسایی شده خود را طی این دوره بالغ بر ۳۰۰.۵۴۰ میلیون ریال گزارش کرده که این درآمد بدست آمده از ۲ بخش «فروش داخلی» و «فروش صادراتی» تشکیل شده است.

میزان درآمد "کقزوی" از ابتدای سال مالی تا پایان آبان ماه برابر با ۲.۱۸۷ میلیارد ریال گزارش شده است.

۴ درصد کاهش درآمد

درآمد شناسایی شده "کقزوی" 

درآمد حاصل شده شرکت شیشه قزوین در آبان‌ماه نسبت به ماه گذشته با کاهش ۴درصدی روبه‌رو شده ضمن آنکه این آمار در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۱۳درصد افزایش را به ثبت رسانده است.

۴ درصد کاهش درآمد

طبق نمودار فوق ملاحظه می‌شود که شرکت "کقزوی" در مقایسه با سال گذشته، از اردیبهشت‌ماه تا پایان آبان‌ماه با افزایش درآمدها را در جیب خود مشاهده کرده ولی یکی از نقاطی پر ابهام، درآمدزایی‌ها در فروردین‌ماه بوده اما؛ رد پای درآمدهای تیرماه در صورت‌های مالی را می‌توان نقطه عطف این شرکت در ثبت بیشترین میزان درآمد دانست.

میزان فروش بخش‌های مختلف این شیشه‌ساز

بر اساس این گزارش، بیشترین میزان فروش "کقزوی" در آبان ماه، از بخش «فروش داخلی» با ۱.۸۰۸.۲۳۴ "مترمربع بر اساس ۲ میل" بوده که در مقایسه با ماه گذشته ۱۷ درصد کاهش را شاهد بوده، همچنین میزان فروش بخش «فروش صادراتی» طی این دوره برابر با ۷۹۵.۵۷۲ "مترمربع بر اساس ۲ میل" بوده که نسبت به ماه گذشته ۴۹ درصد رشد را در پی داشته است.

۴ درصد کاهش درآمد

اشتراک گذاری :
ارسال نظر