بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶
مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت پلی اکریل ایران امروز برگزار و هیات مدیره جدید انتخاب شدند.
کد خبر : ۲۳۳۲۴۱

مجمع عمومی

به گزارش بورس نیوز، مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت پلی اکریل ایران آغاز شد.

پس از سال‌ها تعطیلی شرکت و مشکلات به همت شورای تامین استان و مقامات قضایی و مشارکت هزاران سهامدار مجمع "شپلی" آغاز شد تا هیئت مدیره منتخب سهامداران سکان دار شوند.

علیدوستی سرپرست پلی اکریل در مجمع اظهار کرد: نوبت نخست مجمع به دلیل به حد نصاب نرسیدن لغو شد و امروز برای دومین بار این مجمع با حضور ۱۶.۲ درصد سهامداران برگزار می شود.

سرپرست پلی اکریل افزود: در حال حاضر سرمایه شرکت ۳۵۷ میلیارد تومان است که امیدواریم این روند بهبود یابد.

وی گفت: جمع فروش شرکت در سال ۹۸، ۳۸ هزار و ۵۸۴ تن به ارزش ۵۲۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بود که از نظر وزنی و ریالی نسبت به دوره مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

علیدوستی بیان کرد: سود عملیاتی شرکت ۱۲۶ میلیارد ریال و سود ناخالص به فروش ۲۴ درصد بوده است.

سرپرست پلی اکریل در انتفاد به ابهامات صورت های مالی تصریح کرد: این صورت های مالی مربوط به هیات مدیره سابق است و پاسخی برای آن نداریم و این ابهامات برای ما نیز وجود دارد و هر تصمیمی که مجمع در این باره بگیرد احترام می گذاریم.

وی درباره عدم حضور شرکت های زیر مجموعه در مجمع تاکید کرد: برای حفظ فرایند قضایی با اعلام قوه قضائیه شرکت های زیرمجموعه در مجع حضور ندارند.

وی گفت: بانک مرکزی با ارائه وکالت نامه از شرکت "کنز" برای حضور در مجمع و هیات مدیره درخواست داده است.

صورت های مالی تصویب نشد

پس از گزارش حسابرس از وضعیت صورت مالی، مجمع شرکت با توجه به ابهامات موجود صورت های مالی را تصویب نکرد و درخواست حسابرسی ویژه کرد.

گفتنی است بر اساس رای گیری صورت گرفته در مجمع،  صندوق ضمانت صادرات، شرکت تعاونی تولیدکنندگان فرش ماشینی آران و بیدگل،صندوق سرمایه گذاری مشترک صنعت و معدن، صندوق مشترک سرمایه گذاری کوثر و مهدی زرافشانی به ترتیب به عنوان پنج عضو هیات مدیره انتخاب شدند.

همچنین بازرگانی خدمات بندری ایرا و محمدحاجی کرمی به عنوان اعضای علی البدل هیت مدیره انتخاب شدند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر