بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱
بیشترین میزان حق بیمه صادر شده شرکت «بیمه ما» در آذرماه، در اختیار رشته بیمه‌های «آتش سوزی» و «زندگی- غیر اندوخته دار» بوده است.
کد خبر : ۲۳۳۲۴۵

بیشترین حق بیمه صادر شده برای «آتش سوزی»

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، بیمه ما در گزارش فعالیت ماهانه خود منتهی به آذرماه سال جاری، میزان حق بیمه صادر شده طی این دوره را بالغ بر ۱.۷۵۸ میلیارد ریال به ثبت رسانده، از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه حق بیمه صادر شده "ما" حدوداً مبلغی بالغ بر ۱۰.۸۸۷ میلیارد ریال گزارش شده است.

میزان خسارت پرداختی شرکت بیمه ما به مشتریان خود در آذرماه سال جاری، ۵۷۵.۲۹۸ میلیون ریال بوده و این مجموع این هزینه‌ها برای شرکت از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه بالغ بر ۴.۴۸۱ میلیارد ریال به ثبت رسیده است.

بیشترین حق بیمه صادر شده برای «آتش سوزی»

میزان حق بیمه صادرشده «بیمه ما» از ابتدای سال مالی
حق بیمه صادر شده «بیمه ما» طی دوره یک ماهه منتهی به آذرماه، در مقایسه با ماه گذشته ۲۹ درصد افزایش در پی داشته و از ابتدای سال مالی نیز حق بیمه‌های صادر شده این شرکت ۶۹ درصد رشد را در مقایسه با سال گذشته به همراه داشت.

همچنین حق بیمه‌های این شرکت در آذرماه نسبت به دوره مشابه سال گذشته افزایش ۹۶ درصدی را به ثبت رساند.

بیشترین حق بیمه صادر شده برای «آتش سوزی»

میزان خسارت پرداختی «بیمه ما»
هزینه‌های پرداختی «بیمه ما» بابت خسارت به مشتریان در آذرماه سال جاری، افزایش ۱۴درصدی را در مقایسه با ماه گذشته به همراه داشت.

برپایه این گزارش، این شرکت در بخش پرداخت خسارت‌ها نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز رشد ۲۵درصدی را در صورت‌های مالی خود به ثبت رساند که البته از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه، افزایش ۵۶درصدی پرداختی به خسارت دیدگان کاملا محسوس است.

بیشترین حق بیمه صادر شده برای «آتش سوزی»

بیشترین میزان حق بیمه صادر شده «بیمه ما»
بر پایه این گزارش، بیشترین میزان حق بیمه صادر شده شرکت «بیمه ما» در آذرماه، در اختیار رشته بیمه‌های «آتش سوزی» با ۵۸۹.۳۵۰ میلیون ریال، «زندگی- غیر اندوخته دار» با ۳۴۱.۱۰۴ میلیون ریال بوده، میزان حق بیمه صادر شده بخش «آتش سوزی» نسبت به ماه گذشته افزایش ۱۲۳ درصدی را تجربه کرده و در بخش «اندوخته-غیر اندوخته دار» نیز رشد ۳۳ درصدی را به ثبت رسانده است.

بیشترین حق بیمه صادر شده برای «آتش سوزی»

طبق نمودار فوق «بیمه ما» در سال گذشته، بخش رشته بیمه «آتش سوزی» نوسان کمی را تجربه کرده اما؛ در سال جاری میزان حق بیمه صادر شده برای این رشته بیمه افزایش داشته و نوسانات زیادی را تا پایان آذرماه به خود دیده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر