بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۲
روند نزولی فروش سیمان، نیازمند شوک مثبت شد؛

تنه «رکود ساختمان» به "سصفها" خورد

از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه، بیشترین میزان فروش را در بین «فروش داخلی» و «فروش صادراتی»، محصول " سیمان " با ۵۸۶.۰۲۹ تن در اختیار داشته که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته افزایش ۱۰ درصدی را شاهد بوده است.
کد خبر : ۲۳۳۲۶۰

افزایش فروش ۱۰ درصدی

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، سیمان اصفهان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آذرماه سال جاری، مجموع درآمدهای شناسایی شده خود را برابر با ۲۳۸.۵۱۱میلیون ریال به ثبت رساند.

درآمد‌های گزارش شده "سصفها" طی ماه‌های گذشته تا پایان آذرماه مبلغی بالغ بر ۱.۹۲۶.۱۲۱ میلیون ریال گزارش شده که این درآمد‌ها متشکل از ۲ بخش «فروش داخلی» و «فروش صادراتی» بوده است.

افزایش فروش ۱۰ درصدی

میزان درآمد شناسایی شده " سصفها "

مجموع درآمد‌های گزارش شده سیمان اصفهان در آذرماه، در مقایسه با ماه گذشته با کاهش درآمد ۱۹ درصدی روبه‌رو بود.

البته همین آمارها نسبت به دوره مشابه سال گذشته از افزایش ۴۷درصدی درآمدها خبر می‌داد ؛ در نگاهی دیگر نیز درآمد‌های گزارش شده از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه نیز رشد ۱۴درصدی را تجربه کرده است.

افزایش فروش ۱۰ درصدی

میزان فروش محصولات " سصفها " در آذرماه

طبق این گزارش، میزان فروش محصولات "سصفها" در آذرماه، برابر با ۷۶.۸۴۶ تن گزارش شده که در مقایسه با ماه گذشته ۲۷درصد کاهش فروش داشته و بیشترین میزان فروش محصولات این شرکت سیمانی در بخش «فروش داخلی» بوده است.

افزایش فروش ۱۰ درصدی

بیشترین میزان محصول فروش رفته " سصفها "

بر اساس این گزارش، از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه، بیشترین میزان فروش را در بین «فروش داخلی» و «فروش صادراتی» محصول " سیمان " با ۵۸۶.۰۲۹ تن در اختیار داشته که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته افزایش ۱۰ درصدی را شاهد بوده است.

افزایش فروش ۱۰ درصدی

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر