بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۵
میرمحمدی، مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی صندوق بازنشستگی کارکنان بانک‌ها شد.
کد خبر : ۲۳۳۴۱۹

 

سیدمهدی سدیدی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کارکنان بانک‌ها طی حکمی سیدعلی میرمحمدی را به سمت مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی این صندوق منصوب کرد. در این حکم آمده است:
« نظر به تخصص، تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی در امور مدیریتی و همچنین اشراف به فضای رسانه و تعامل سازنده با اهالی محترم این حوزه، شما را به سمت مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی صندوق بازنشستگی کارکنان بانک‌ها منصوب می‌نمایم. امید است با اتکا به عنایات خداوند و با استفاده از پشتوانه دانش و تجربه خود و نیز تعامل سازنده با مجموعه‌های بانکی، در راستای تحقق اهداف و مأموریت‌های صندوق بازنشستگی کارکنان بانک‌ها در تکریم و خدمت مخلصانه به بازنشستگان محترم که سرمایه‌های گرانقدر کشور عزیزمان می‌باشند، توفیق روز افزون داشته باشید.»
سیدعلی میرمحمدی دانش آموخته‌ی کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی بوده و دارای مقالات و یادداشت‌های مختلف در حوزه‌های ارتباطات، فرهنگ و ... می‌باشد.

یک تغییر در صندوق بازنشستگی کارکنان بانک ها
در سوابق وی مشاور مدیرعامل و مدیریت روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری بانک ملی ایران (گروه توسعه ملی)، مدیریت برند شرکت سبحان انکولوژی، مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت آتیه داده پرداز و ... به چشم می‌خورد. همچنین سابقه مدیریت رویدادهای فرهنگی، همکاری با مرکز تحقیقات بانک ملت، حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، مرکز فرهنگی شهر کتاب و ... را نیز در کارنامه خود دارد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر