بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲
بالاترین فروش ماهیانه شرکت در آخرین ماه از سال مالی ثبت شد؛

رکوردشکنی نرخ فروش لاستیک رادیال "پکویر"

شرکت کویر تایر در آذرماه سال جاری و به عنوان آخرین ماه از سال مالی این شرکت موفق به ثبت رکورد جدیدی در فروش ماهیانه شده است.
کد خبر : ۲۳۳۴۲۸

ثبت بالاترین فروش ماهیانه شرکت در آذرماه

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شرکت کویر تایر در آذرماه سال جاری و به عنوان آخرین ماه از سال مالی این شرکت موفق به ثبت رکورد جدیدی در فروش ماهیانه شده است.

ثبت بالاترین فروش ماهیانه شرکت در آذرماه

چرخ لاستیک رادیال، چرخید

در حالی که فروش ماهیانه این شرکت در ماه‌های گذشته کمتر از ۱.۰۰۰ میلیارد ریال بود، در آذرماه و به لطف رشد بسیار چشمگیر نرخ فروش لاستیک رادیال به عنوان محصول اصلی شرکت موفق به کسب درآمد عملیاتی بی نظیر ۲ هزار و ۳۵۷ میلیارد ریالی شده است.

جمع کل درآمد‌های عملیاتی شرکت در سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۳۹۹ به ۱۰ هزار و ۷۷۶ میلیارد ریال رسیده که نسبت به سال مالی قبل از آن رشد ۱۲۸ درصدی را نشان می‌دهد.

مقادیر فروش لاستیک رادیال در سال گذشته به ۲۹ هزار و ۱۶۲ تن رسیده که نسبت به سال مالی قبل از آن رشد ۳۷ درصدی را نشان می‌دهد. نرخ فروش لاستیک رادیال در آذرماه با افزایش بیش از ۵۷ درصدی مواجه بوده است.

آزادسازی دولتی که به کام دولتی‌ها شد

پس از آزادسازی نرخ لاستیک توسط دولت، شاهد ثبت نرخ‌های عجیب و غریب در این صنعت هستیم و تنها در عرض یک ماه نرخ محصولات لاستیکی با بیش از ۵۰ درصد افزایش مواجه شده اند. بسیار بعید است که نرخ مواد اولیه این شرکت‌ها رشد مشابهی را تجربه کرده باشند.

ثبت بالاترین فروش ماهیانه شرکت در آذرماه

در نمودار بالا روند فروش ماهیانه شرکت در ۶ماه گذشته ارائه شده و تفاوت محسوس فروش آذرماه با ماه‌های گذشته در نمودار زیر مشخص است.

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
فروش ۱۰ ماهه شرکت به ۷ هزار و ۳۸۵ میلیارد ریال رسید؛

افزایش ۴ درصدی نرخ لاستیک رادیال کویر تایر

رشد قابل توجه سودآوری در گزارش ۹ ماهه؛

سودی که قیمت "پکویر" را همچنان توجیه نمی‌کند

سخنگوی انجمن صنفی تایر در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

ریزش قیمت سهم‌های تایرسازان منطقی نیست!

ارسال نظر