بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹
فروش آذر‌ماه شرکت به رقم بی نظیر ۲۹ هزار و ۹۱۵ میلیارد ریال رسید و جمع کل درآمد‌های عملیاتی تجمیعی شرکت در دوره ۹ ماهه سپری شده از سال مالی به بیش از ۱۹۰ هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال رسید.
کد خبر : ۲۳۳۴۳۴

فروش ۹ماهه شرکت به بیش از ۱۹۰ هزار میلیارد ریال رسید

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شرکت صنعتی و معدنی گل گهر در آذر‌ماه رکورد‌های جدیدی را از خود ثبت کرد و علاوه بر رشد محسوس و بسیار بالای نرخ فروش محصولات خود موفق به کسب رکورد جدیدی در فروش ماهیانه شد.

فروش ۹ماهه شرکت به بیش از ۱۹۰ هزار میلیارد ریال رسید

تغییراتی از جنس یک دستورالعمل

با توجه به دستورالعمل‌های جدید قیمت‌گذاری محصولات زنجیره فولاد، بیشترین رشد قیمت نصیب محصولات گندله و کنسانتره شد و بر این اساس شرکت صنعتی و معدنی گل گهر در آذر‌ماه با رشد ۴۸درصدی نرخ محصولات خود مواجه بود.

نرخ هر تن گندله در این ماه به بیش از ۲۳میلیون و ۴۹۰هزار ریال رسید و نرخ کنسانتره نیز با ۴۸درصد افزایش نسبت به آبان‌ماه به ۱۶میلیون ریال در هر تن رسید.

درآمدهای تجمیعی آذرماه "کگل"

فروش آذر‌ماه شرکت به رقم بی نظیر ۲۹هزار و ۹۱۵ میلیارد ریال رسید و جمع کل درآمد‌های عملیاتی تجمیعی شرکت در دوره ۹ماهه سپری شده از سال مالی به بیش از ۱۹۰هزار و ۱۴۰میلیارد ریال رسید.

این فروش نسبت به مدت مشابه سال گذشته در حدود ۱۰۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد. رشد نرخ‌های فروش دلیل اصلی دو برابر شدن فروش شرکت در این بازه زمانی بوده است.

لازم به ذکر است، این شرکت در دوره ۹ ماهه سال جاری موفق به فروش ۹.۵ میلیون تن گندله و ۱.۹ میلیون تن کنسانتره شده است.

در نمودار زیر روند فروش ماهیانه شرکت از ابتدای سال ارائه شده است. همان گونه که در نمودار نیز مشخص است در آذر‌ماه بیشترین فروش ماهیانه شرکت ثبت شده است.

فروش ۹ماهه شرکت به بیش از ۱۹۰ هزار میلیارد ریال رسید

در حالی که میانگین فروش ماهیانه این شرکت در ماه‌های گذشته کمتر از ۲۰ هزار میلیارد ریال بوده، در آذرماه فروش شرکت به رقم ۳۰ هزار میلیارد ریال نزدیک شده که این مبلغ ۵۰ درصد بیشتر از متوسط فروش ماه‌های گذشته محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

عدم تغییر نرخ فروش گل گهر و شاید گزارش اصلاحی

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ثبات نرخ فروش محصولات این شرکت معدنی دیده شد؛

عدم تغییر نرخ فروش گل گهر و شاید گزارش اصلاحی

رئیس هیات مدیره انجمن سنگ آهن ایران در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

قیمت گذاری سنگ آهن، منصفانه نیست!

ارسال نظر