بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴
رشد ۴۲درصدی درآمدها در جیب این شرکت غذایی؛

افزایش درآمد ۲۸درصدی "غکورش"/ جوجه‌ها آخر پاییز شمرده شد

فروش محصولات شرکت صنعت غذایی کروش در آذرماه سال جاری، برابر با ۱۰۸.۱۴۳ تن گزارش شده که نسبت به ابتدای فصل پاییز ۱۴‌درصد افزایش فروش را ثبت کرده است.
کد خبر : ۲۳۳۴۵۰

افزایش درآمد ۲۸ درصدی

به گزارش گروه تحقیق بورس‌نیوز، شرکت صنعت غذایی کورش در گزارش فعالیت ماهانه خود منتهی به آذرماه سال جاری، میزان درآمد شناسایی شده خود را برابر با مبلغ ۵.۲۲۳ میلیارد ریال گزارش کرد.

از سوی دیگر، این شرکت درآمد‌های ثبت شده خود را از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه سال جاری نیز مبلغی بالغ بر ۳۱.۶۳۱ میلیارد ریال عنوان کرد.

افزایش درآمد ۲۸ درصدی

میزان درآمد حاصل شده " غکورش " از ابتدای سال مالی

درآمد شناسایی شده شرکت صنعت غذایی کورش در آذرماه، نسبت به ماه نخست فصل پاییز با ۴۲درصد افزایش درآمد روبه‌رو شده ضمن آنکه این شرکت در ۳ماه فصل پاییز، درآمد ۱۴.۳۷۸ میلیارد ریال داشته که در مقایسه با ۳ ماهه تابستان با رشد ۲۸ درصدی مواجه بوده است.

افزایش درآمد ۲۸ درصدی

میزان فروش محصولات " غکورش " از ابتدای سال مالی

فروش محصولات شرکت صنعت غذایی کورش در آذرماه سال جاری، برابر با ۱۰۸.۱۴۳ تن گزارش شده که نسبت به ابتدای فصل پاییز ۱۴ درصد افزایش فروش را ثبت کرده است.

میزان فروش فصل پاییز شرکت صنعت غذایی کورش، برابر با ۳۶۸.۲۶۰ تن به ثبت رسیده که در مقایسه با ۳ ماهه تابستان ۳۱ درصد افزایش فروش را به همراه داشته است.

افزایش درآمد ۲۸ درصدی

لازم به ذکر است که بر اساس مصوبه اخیر کارگروه تنظیم بازار مقرر گردید قیمت مصوب انواع روغن ساخته شده، نهاده های دامی و روغن خام تغییر یابد و لازم به ذکر است تغییرات قیمتی فوق ناشی از افزایش قیمتهای جهانی روغن خام و نهاده های دامی است.

بیشتر بخوانید:

نمودار چشم‌نواز فروش "غکورش از ابتدای سال مالی

اشتراک گذاری :
ارسال نظر