بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹
دکل‌های مخابراتی که ۲ هزار میلیارد تومان درآمد را گزارش کردند؛

افزایش ۴۵درصدی درآمدهای "همراه"/ رشد ۳درصدی درآمد ماهانه

بخش «درآمد کارکرد مشترکین خطوط دائمی» از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه، ۶۵.۵۰۳ میلیارد ریال درآمد را کسب کرده که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۳۳ درصد رشد داشت
کد خبر : ۲۳۳۵۲۲

افزایش درآمد ۴۵ درصدی

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، ارتباطات سیار ایران در گزارش فعالیت ماهانه خود در بازه زمانی منتهی به آذرماه، درآمد‌های شناسایی شده خود را بالغ بر ۱۹.۸۸۶ میلیارد ریال گزارش کرد.

از سوی دیگر، آمارهای ارائه شده حاکی از آن بوده که طی مدت زمان آغاز سال مالی شرکت تا پایان آذرماه نیز درآمد‌های ثبت شده به میزان ۱۷۱.۹۴۰ میلیارد ریال رسیده است.

افزایش درآمد ۴۵ درصدی

درآمد‌های شناسایی شده "همراه" از ابتدای سال مالی

بر اساس این گزارش، "همراه" افزایش ۳درصدی میزان درآمدهای خود را در آذرماه گزارش کرده و با استناد بر همین افشای آمارهای اطلاعات مالی، این شرکت نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز رشد ۴۵درصدی را از دکل‌های مخابراتی خود مخابره کرد.

بنا بر اتکا به همین آمار، افشای این صورت‌های مالی می‌تواند برای سهامداران بلند مدت این سهم قابل توجه باشد چراکه رشد ۳۴درصدی درآمدهای سالانه مخصوصا در بازه زمانی «ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه» کاملا قابل لمس بوده و انتظار رشد درآمدها خالی از تصور نیست.

افزایش درآمد ۴۵ درصدی

بر پایه نمودار فوق، «ارتباطات سیار ایران» از ابتدای سال مالی جاری تا پایان آذرماه توانسته با افزایش درآمد قابل تأمل خود نسبت به سال گذشته سهامداران خود را امیدوار به سودآوری بیشتری کند.

بیشترین فروش/ارائه خدمات "همراه"

در ادامه گزارش باید به سراغ فروش و ارائه خدمات اپراتور اول کشور رفت که بر پایه خطوط دائمی و اعتباری استوار است؛ درآمد این شرکت در بخش‌های «درآمد کارکرد مشترکین خطوط دائمی» و «درآمد کارکرد مشترکین خطوط اعتباری» به ترتیب با مبالغ ۷.۴۷۴ میلیارد ریال و ۱۱.۱۲۰ میلیارد ریال به ثبت رسیده است.

افزایش درآمد ۴۵ درصدی

بخش «درآمد کارکرد مشترکین خطوط دائمی» از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه، ۶۵.۵۰۳ میلیارد ریال درآمد را کسب کرده که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۳۳ درصد رشد را به ثبت رسانده و «درآمد کارکرد مشترکین خطوط اعتباری» نیز از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه به مبلغ ۹۲.۱۹۵ میلیارد ریال گزارش شده است.


بیشتری بخوانید:

رشد ۳۲ درصدی درآمد "همراه" در سال

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رشد ۳۳ درصدی درآمد‌های
ارتباطات سیار ایران در دی‌ماه سال جاری، ۱۹.۷۵۰ میلیارد ریال درآمد را ثبت کرد؛

رشد ۳۳ درصدی درآمد‌های "همراه"

ارتباطات سیار، به ازای هر سهم ۲.۲۰۷ ریال سود ساخت؛

مخابره سود خالص ۵۵درصدی سالانه از دکل‌های "همراه"

مخابره رشد ۳۷درصدی درآمدها از دکل اپراتور اول؛

درآمد ۱۹.۳۸۵ میلیارد ریالی "همراه"

گزارش درآمدی از دکل‌های این شرکت مخابره شد؛

رشد ۳۲ درصدی درآمد "همراه" در سال/ «خطوط اعتباری» در صدر فروش

ارسال نظر