بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۱
۲۵۷ درصد افزایش درآمد تأمین سرمایه نوین در آذرماه در مقایسه با سال گذشته ؛

رشد درآمد انفجاری ۱۶۵ درصدی "تمدن"

بیشترین میزان درآمد را طی دوره «ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه ۹۹» در اختصاص بخش «درآمد حاصل از صندوق‌های سرمایه‌گذاری» با ۷.۳۲۷ میلیارد ریال بوده و پس از آن بخش «درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری ها» با ۲.۷۵۳ میلیارد ریال بیشترین درآمد را داشته است.
کد خبر : ۲۳۳۵۸۴

افزایش درآمد انفجاری ۱۶۵ درصدی

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، تأمین سرمایه تمدن در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آذرماه سال جاری، مجموع درآمد‌های شناسایی شده خود را برابر با ۳.۲۲۸ میلیارد ریال گزارش کرده، از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه نیز درآمد‌های ثبت شده " تمدن " مبلغی بالغ بر ۱۳.۹۸۴ میلیارد ریال به ثبت رسیده است.

افزایش درآمد انفجاری ۱۶۵ درصدی

میزان درآمد‌های شناسایی شده " تمدن "

درآمد حاصل شده شرکت تأمین سرمایه تمدن در آذرماه سال جاری، افزایش درآمد قابل توجهی را نسبت به ماه گذشته از خود بر جای گذاشته، این شرکت نسبت به آبان‌ماه رشد ۱۶۵ درصدی را تجربه کرده و همچنین طبق آمار‌ها در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته افزایش درآمد ۲۵۷ درصدی را به ثبت رسانده است.

افزایش درآمد انفجاری ۱۶۵ درصدی


درآمد‌های شناسایی شده " تمدن " از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه نیز توانسته برای سهامداران خود رشد ۱۰۷ درصدی درآمد را به ارمغان بیاورد.

درآمد‌های شناسایی شده "تمدن" در آذرماه

در آذرماه، بیشترین درآمد را بخش «درآمد حاصل ازصندوق‌های سرمایه‌گذاری» با ۲.۷۶۲ میلیارد ریال در اختیار داشته و رتبه بعدی را نیز بخش «درآمد حاصل از بازارگردانی» با ۲۹۶.۹۹۲ میلیون ریال به خود اختصاص داده بود.

افزایش درآمد انفجاری ۱۶۵ درصدی

بیشترین میزان درآمد "تمدن" از ابتدای سال مالی

همانطور که در نمودار درآمدهای ثبت شده آذرماه مشاهده شد؛ بیشترین میزان درآمد را طی دوره «ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه ۹۹» در اختصاص بخش «درآمد حاصل از صندوق‌های سرمایه‌گذاری» با ۷.۳۲۷ میلیارد ریال بوده که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۶۳۷ درصد رشد را در پی داشته است.

افزایش درآمد انفجاری ۱۶۵ درصدی

در شرکت تأمین سرمایه تمدن، پس از بخش «درآمد حاصل از صندوق‌های سرمایه‌گذاری» در کسب بیشترین میزان درآمد شناسایی شده از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه، بخش «درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری ها» با ۲.۷۵۳ میلیارد ریال به خود اختصاص داده است.

 

بیشتری بخوانید:

افزایش بازدهی 353درصدی "قابل معامه آتیه درخشان مس"

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
افزایش درآمد ۳۳ درصدی
تأمین سرمایه تمدن در پایان دی‌ماه، ۵۳۱ میلیارد ریال درآمد داشت؛

افزایش درآمد ۳۳ درصدی "تمدن"

بازدهی هفتگی ۵ درصدی صندوق
عملکردی دیگر از "تامین سرمایه تمدن" زیر ذره‌بین رفت؛

بازدهی هفتگی ۵ درصدی صندوق "سرمایه‌گذاری آتیه درخشان مس"

بازدهی سالانه ۱۲۷‌درصدی
عملکرد تأمین سرمایه تمدن زیر ذره‌بین رفت؛

بازدهی سالانه ۱۲۷‌درصدی "گوهر نفیس تمدن"

نگاهی به مدیریت تأمین سرمایه تمدن بر این صندوق؛

افزایش بازدهی ۳۵۳درصد "قابل معامله آتیه درخشان مس"

ارسال نظر