بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷
بیشترین میزان «فروش داخلی» در شرکت "غگیلا" را «انواع شیر پاستوریزه و استریل» با ۱.۰۰۶ تن به خود اختصاص داده و جایگاه بعدی را «انواع دوغ» با ۷۷۶ تن در اختیار داده است.
کد خبر : ۲۳۳۶۹۹

افزایش درآمد ۷۶ درصدی

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آذرماه سال جاری، مجموع درآمد‌های شناسایی شده از محل فروش محصولات طی این دوره را برابر با مبلغ ۲۵۱.۰۸۵میلیون ریال گزارش کرده که این درآمد از بخش «فروش داخلی» به دست آمده است.

این شرکت لبنی از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه درآمد خود را مبلغی بالغ بر ۲.۰۲۲.۷۲۳ میلیون ریال به ثبت رسانده است.

افزایش درآمد ۷۶ درصدی

درآمد‌های ثبت شده "غگیلا"

میزان درآمد حاصل از فروش محصولات در شرکت "غگیلا" در آبان‌ماه، افزایش ۱۸ درصدی را در مقایسه با ماه گذشته و رشد ۷۶درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته تجربه کرده و درآمد حاصل شده این شرکت از ابتدای سال مالی تا پایان آبان‌ماه نیر افزایش ۵۴درصدی را به دنبال داشته است.

افزایش درآمد ۷۶ درصدی

همانطور که در نمودار فوق ملاحظه می‌کنید، درآمد‌های شناسایی شده شرکت "غگیلا" در سال جاری نسبت به دوره مشابه سال گذشته در تمامی ماه‌های سپری شده با افزایش درآمد قابل توجهی روبه‌رو بوده است.

فروش محصولات شیر پاستوریزه پگاه گیلان

بر اساس این گزارش، میزان فروش محصولات شرکت "غگیلا" از ابتدای سال مالی تا پایان آذر ماه، ۲۸.۵۹۶ تن گزارش شده که این میزان فروش در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۸درصد رشد را در پی داشته است.

افزایش درآمد ۷۶ درصدی

نمودار عملکرد فروش محصولات پر فروش پگاه گیلان

بر پایه این گزارش، بیشترین میزان «فروش داخلی» در شرکت "غگیلا" را «انواع شیر پاستوریزه و استریل» با ۱.۰۰۶ تن به خود اختصاص داده و جایگاه بعدی را «انواع دوغ» با ۷۷۶ تن در اختیار دارد، «انواع شیر پاستوریزه و استریل» در آذرماه تقریباً ۲ درصد افزایش فروش را نسبت به مهرماه به ثبت رسانده است.

افزایش درآمد ۷۶ درصدی

بر اساس نمودار فوق، "غگیلا" از ابتدای سال مالی در بخش فروش «انواع دوغ» با نوسان روبه‌رو بوده و تا پایان آذرماه روند کاهشی را در پیش گرفته اما؛ محصول «شیر پاستوریزه و استریل» پس از افت فروش که از ابتدای سال جاری به مدت ۴ ماه به طول انجامید توانسته روند صعودی داشته باشد.

بیشتری بخوانید:

افزایش درآمد ۵۳ درصدی "غگیلا"

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
دستگاه‌های جدید این شرکت لبنی، آماده کار شد؛

تسهیلات "غگیلا" صفر شد/ افزایش سرمایه در انتظار مُهر سازمان

درآمدزایی این شرکت لبنی زیر ذره‌بین رفت؛

افزایش درآمد ۵۳ درصدی "غگیلا"/ رشد ۱۳درصدی فروش سالانه "شیر"

سود ۳۰۳ ریالی هر سهم در ۶ ماهه نخست سال تایید شد؛

پیش بینی رشد ۵۰ درصدی مقادیر فروش "غگیلا"

ارسال نظر