بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹
شیر پاستوریزه گلستان در آذرماه، ۱۳۸ درصد افزایش درآمد داشت؛

روند صعودی کسب درآمد "غگلستا"

شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلستان در آذر ماه، بیشترین میزان فروش را در بخش «انواع شیر پاستوریزه» با ۵۳۶ تن داشته همچنین «انواع شیر پاستوریزه» در آذرماه افزایش ۵ درصدی در مقایسه با ماه گذشته داشته است.
کد خبر : ۲۳۳۷۰۶

روند صعودی کسب درآمد

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلستان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آذرماه، میزان درآمد شناسایی شده خود را مبلغی بالغ بر ۴۴۸.۴۳۵ میلیون ریال گزارش کرده که این درآمد به دست آمده از بخش «فروش داخلی» بوده، مجموع درآمد‌های شناسایی شده این شرکت لبنی از ابتدای سال جاری تا پایان آذر ماه برابر با ۳.۰۶۸.۷۱۷ میلیون ریال به ثبت رسیده است.

روند صعودی کسب درآمد

میزان درآمد شناسایی شده "غگلستا"

میزان درآمد حاصل از فروش محصولات شرکت لبنی "غگلستا" در آذر ماه، افزایش ۱۳ درصدی در مقایسه با آبان ماه گذشته ثبت کرده، همچنین نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز رشد ۱۳۸ درصدی را به ثبت رسانده است.

این شرکت لبنی از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه نیز افزایش درآمد ۱۰۹ درصدی را در مقایسه با سال گذشته داشته است.

روند صعودی کسب درآمد

بر اساس نمودار فوق، میزان درآمد شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلستان در سال مالی جاری با افزایش چشمگیری در مقایسه با سال گذشته روبه‌رو بوده و این اتفاق باعث شیرین شدن کام سهامداران این شرکت شده و همچنین طبق نمودار فوق می‌توان امیدوار بود که این شرکت در ماه آینده نیز روند صعودی خود را تکرار کند.

نمودار میزان فروش محصولات "غگلستا"

بر پایه این گزارش، شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلستان در آذرماه، میزان فروش محصولات تولیدی خود را برابر با ۲.۴۹۴ تن گزارش کرده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته افزایش ۲۴ درصدی را تجربه کرده است.

روند صعودی کسب درآمد

نمودار عملکرد میزان فروش محصولات «انواع شیر پاستوریزه و انواع ماست»

بر پایه این گزارش، شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلستان در آذر ماه، بیشترین میزان فروش این شرکت از بخش «انواع شیر پاستوریزه» با ۵۳۶ تن بوده است، «انواع شیر پاستوریزه» در آذرماه افزایش ۵ درصدی در مقایسه با ماه گذشته داشته و همچنین «انواع پنیر» نیز در آذرماه ماه سال جاری رشد ۹ درصدی را تجربه کرده است.

روند صعودی کسب درآمد

بر پایه نمودار ارائه شده فوق، میزان فروش "غگلستا" از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه در بخش «انواع شیر پاستوریزه» با افزایش ۵۰ درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته روبه‌رو بوده و «انواع پنیر» نیز ۲۳ درصد افزایش فروش را در سال جاری از خود به جای گذاشته و روند کم نوسانی را از ابتدای سال مالی از خود به ثبت رسانده است.

 

بیشتیر بخوانید:

درآمد‌های غگلستا ۵ درصد چرب‌تر شد

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر