بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۳
سود خالص «ایساکو کیش» در ۶ ماهه ابتدایی سال جاری ۵۳ درصد کاهش داشت؛

۴۰ درصد کاهش موجودی مواد و کالا "ایساکو کیش"

شرکت ایساکو کیش در گزارش صورت وضعیت مالی، زیان انباشته‌ای برابر با ۸۰.۷۵۹ میلون ریال را از خود بر جای گذشته که نسبت به دوره مشابه ۱۱ درصد افزایش داشته است.
کد خبر : ۲۳۳۸۱۹

کاهش ۴۰ درصدی موجودی مواد و کالا

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، ایساکو کیش در گزارش اطلاعات و صورت‌های مالی میاندوره‌ای ۶ ماهه منتهی به شهریور ماه سال جاری، سود ناخالص خود را طی این دوره برابر با ۳۲.۲۴۲ میلیون ریال به ثبت رسانده، سود عملیات در حال تداوم این شرکت پس از کسر مالیات بر درآمد نیز مبلغی بالغ بر ۹.۶۹۹ میلون ریال گزارش کرده است.

سود خالص این شرکت برابر با ۹.۶۹۹ میلیون ریال گزارش شده که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته کاهش ۵۳ درصدی را از خود به جای گذاشته و سود خالص در ازای هر سهم برابر با ۹۶.۹۹۰ ریال بوده که  این بخش نیز همانند سود خالص با ۵۳ درصد کاهش مواجه بوده است.

کاهش ۴۰ درصدی موجودی مواد و کالا


بر اساس این گزارش، ایساکو کیش در گزارش صورت وضعیت مالی میاندوره‌ای ۶ ماهه منتهی به پایان شهریورماه سال جاری (مقایسه با دوره مشابه سال گذشته)، مجموع دارایی‌های خود را طی این دوره بالغ بر ۶۸۵.۰۸۶ میلیون ریال گزارش کرده که ۲ درصد کاهش را تجربه کرده، موجودی مواد و کالا این شرکت برابر با ۷۲.۸۳۷ میلیون ریال بوده که ۴۰ درصد کاهش را به ثبت رسانده است.

کاهش ۴۰ درصدی موجودی مواد و کالا

شرکت ایساکو کیش در گزارش صورت وضعیت مالی، زیان انباشته‌ای برابر با ۸۰.۷۵۹ میلون ریال را از خود بر جای گذشته که نسبت به دوره مشابه ۱۱ درصد بهبود یافته است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر