بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۴
درآمد‌های عملیاتی شرکت «مشترک ایران خودرو اتومبیل پژو» ۹۲ درصد کاهش یافت؛

رشد ۲۱ درصدی زیان انباشته "خودرو ۱۰۱"

زیان انباشته شرکت مشترک ایران خودرو اتومبیل پژو نیز طیاین دوره مبلغی بالغ بر ۴.۹۴۱ میلیارد ریال گزارش شده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۲۱ درصد کاهش را در پی داشته است.
کد خبر : ۲۳۳۸۳۳

۲۹۹ ریال زیان در ازای هر سهم

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت مشترک ایران خودرو اتومبیل پژو در صورت‌های مالی میاندوره‌ای ۶ ماهه منتهی به شهریورماه سال جاری (حسابرسی شده)، مجموع درآمد‌های عملیاتی خود طی این دوره را بالغ بر ۴۱۸ میلیارد ریال گزارش کرده و بر این اساس زیان عملیاتی این شرکت در این دوره برابر با ۱.۱۳۱ میلیارد ریال به ثبت رسیده است.


شرکت مشترک ایران خودرو اتومبیل پژو، زیان خالص خود طی دوره ۶ ماهه ابتدایی سال جاری را مبلغی حدوداً ۸۷۲ میلیارد ریال ارائه کرده، همچنین زیان خالص به ازای هر سهم نیز ۲۹۹ ریال گزارش شده است.

درآمد‌های عملیاتی این شرکت در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با کاهش ۹۲ درصدی روبه‌رو بوده و زیان خالص این مجموعه نیز با رشد ۱۲ درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته مواجه بوده است.

۲۹۹ ریال زیان در ازای هر سهم


بر اساس این گزارش، شرکت مشترک ایران خودرو اتومبیل پژو در گزارش فعالیت صورت وضعیت مالی ۶ ماهه میاندوره‌ای منتهی به شهریورماه سال جاری (مقایسه نسبت به دوره مشابه سال گذشته)، مجموع دارایی‌های خود را طی این دوره ۶ ماهه برابر با ۷.۱۰۷ میلیارد ریال گزارش شده که در مقایسه با سال گذشته یک درصد کاهش را به ثبت رسانده، زیان انباشته این شرکت نیز در این دوره مبلغی بالغ بر ۴.۹۴۱ میلیارد ریال گزارش شده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۲۱ درصد رشد داشته است.

۲۹۹ ریال زیان در ازای هر سهم

اشتراک گذاری :
ارسال نظر