بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵
گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به اظهار نظرهای عجیب سمیه و واکنش عجیب تر ملاصدرا و...
کد خبر : ۲۳۳۹۰۱

ارزان سرای سمیه و قول افشا به شرط افشا

به گزارش بورس نیوز، "بورس کالا" امروز محور تمام جار و جنجال ها بود. اول همه باید به اظهار نظرهای عجیب اهالی سمیه اشاره کنیم؛ رئیس سمیه بعد از آنکه بورس کالا را علت گرانی ها خواندند، پرسیدند ۶۰ هزار میلیارد تومان سود فولادی ها کجا رفته؟! البته لابلای صحبت هایشان از سنگ آهن ۳۰۰ هزار تومانی هم یاد کردند! بماند که فولادی ها شاخ درآوردند بعد شنیدن این نظرات و مرتب آدرس سنگ آهن ۳۵۰ هزار تومانی از ما می پرسند؛ ولی آنچه ماجرا را جالب تر کرد، واکنش اهالی ملاصدرا بود. بعد از سال ها گوش به فرمان بودن، نمردیم و یکبار هم دفاعیه و مقاومت مدیران را هم در برابر پایمال کردن حق و حقوق سهامداران دیدیم. رئیس بزرگ خیلی محترمانه محکوم کردن بورس کالا به گرانی ها را چرت خواند و بورس کالا هم رسما زیر بار دستور سمیه نرفت و مداخله دستوری در قیمت گذاری فولاد را به شورای عالی بورس ارجاع داد! ما هم از همین جا به نیابت از تمام فولادی ها اعلام می کنیم فولادی ها باکی ندارند که از آن ۶۰ هزار میلیارد تومان سود فروش بگویند؛ اما به شرطی که اهالی محترم سمیه هم اعلام کنند رانت کلان قیمت گذاری دستوری کجا رفت؟ فقط در یک فقره معامله فولاد در هفته های اخیر، حداقل ۲۵۰ میلیارد تومان رانت نصیب برخی خواص شد!

دست رد میرداماد به سینه لاکچری ساز معروف

بانک لاکچری ساز طبق معمول خبرساز شد. اگر یادتان باشد دیروز از واگذاری پروژه سوپرلاکچری در دالان هزار توی این بانک نوشتیم و امروز از میرداماد خبر رسید که خیر، واگذاری رد شده و مورد تایید ما نیست. حالا باید منتظر ماند و دید باز چه نقشه ای می کشند که حاشیه سازی کرده و سود شناسایی کنند.

وقتی همه اخبارمان به هم می آید...

از بهارستان هم یک شفاف سازی جالب بیرون زده! گویا شرکت بزرگ و نامدار بازار سرمایه که در زمینه خدمات اجتماعی و خیرخواهانه همیشه پیشتاز بوده، ۳ دستگاه خودروی خارجی گران قیمت خریده و به افرادی نامعلوم هدیه داده؛ بعد هزینه خرید خودروها را در هزینه های مقابله با کرونا سند زده! خداروشکر که همه اخبارمان به هم می آید...

ضد و نقیض گویی این بار حوالی پایتخت

هوای پایتخت بدجور آلوده شده و هر یک از آقایان برای توجیه آلودگی، یکی دیگر را مقصر می خواند. از یک طرف یکی گفته نیروگاه ها مازوت سوزانده و آلودگی ایجاد کرده اند و دیگری فریاد زده که ای بابا، اطراف پایتخت که نیروگاهی نبوده که کوزه آلودگی را بر سرش می شکنید؛ از آن طرف هم یکی گفته ماینرها مصرف برق زیادی ندارند که مقصر خاموشی باشند و دیگری گفته نخیر؛ اتفاقا ۸ درصد ماینینگ دنیا در ایران انجام می شود که اتفاقا این حجم کار ماینرهای خانگی نیست و پای خواص وسط است! حالا قضیه چیست و مقصر آلودگی کیست ما که نفهمیدیم؛ ولی اگر خواستید کمکی به کاهش آلودگی هوا کنید، فقط در رختخواب لخت شوید.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
رئیس انجمن سنگ آهن ایران در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

تخفیف ۵۰درصدی سنگ‌آهن واز جیب سهامداران

در حاشیه دخالت وزیر صمت برای تعیین قیمت دستوری فولاد؛

مرغی که تخم طلا می کرد، مُرد

بیانیه انجمن توسعه سرمایه‌گذاری حرفه‌ای:

روح بازار سرمایه با قیمت‌گذاری دستوری سازگار نیست

ارسال نظر
نظرات بینندگان
غلامرضا
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۶
شفاف ترحرف بزنیدبانک لاکچری آیابانک دی است یابانک سرمایه وشرکت بزرگ آیاشستااست یاشرکت خودرویی .حداقل نام بانکوبگید به ملت .هرکه باملت بودپیروزشدوبالعکس .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۹
بعنی نمیدانید مقصر آلودگی کیست مگه خود قالیباف ،رئیس مجلس نگفته بی تدبیری و ضعف مدیریت موضوع اصلی است. دیگه دنبال مقصر گشتن بعد از 40 سال ،محیط به کفچه پیمودن!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۷
بعضی ماینر ها حدود هفت هزار وات مصرف دارند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۳
متاسفانه نقدینگی سر ازیر بیت کوین شده عواقبش چیست ؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۷
زبانم لال مگه از کسی شکم دارین که شفاف صحبت نمی کنین اهالی میرداماد .سمیه نشینان بانک لاک چری شرکت بزرگ خیر بابا یه طوری بگین ما هم حالی مان بشود