بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۵
مخالفت با تحقق جهش تولید از نوعی دیگر؛

قیمت گذاری دستوری بازی در زمین تحریم

جمعی از کارشناسان و سهامداران بازارسرمایه با انتشار نامه‌ای سرگشاده از به حاشیه کشیده‌شدن منویات مقام معظم رهبری توسط سیاست‌های چپ‌گرایانه دولت در قیمت‌گذاری دستوری و رانت‌جویانه ابراز نگرانی کردند.
کد خبر : ۲۳۴۰۴۵

قیمت گذاری دستوری بازی در زمین تحریم و مخالفت با تحقق جهش تولید است

به گزارش بورس نیوز، جمعی از کارشناسان و سهامداران بازارسرمایه با انتشار نامه‌ای سرگشاده از به حاشیه کشیده‌شدن منویات مقام معظم رهبری توسط سیاست‌های چپ‌گرایانه دولت در قیمت‌گذاری دستوری و رانت‌جویانه ابراز نگرانی کردند.

در این نامه آمده است؛ در حالی که مقام معظم رهبری در چندسال اخیر مکرر در قالب سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و نام‌گذاری سال‌ها با عناوین اقتصادی بر لزوم توجه به تولید تاکید فرموده‌اند متاسفانه در عمل این سیاست‌های راهگشا کنار گذاشته شده و متاسفانه تفکرات برخواسته از اقتصاد اسلامی در برابر تفکرات چپ و نهادگرایانه مکررا قربانی شده‌اند. بی توجهی به مردمی‌سازی اقتصاد، دخالت مخرب در اقتصاد، واردات‌های ویرانگر و وابستگی به واردات که امنیت غذای کشور را به خطر انداخته از جمله مواردی بوده که دولت در آن مکرر از چارچوب فرمایشات و رهنمود‌های معظم له خارج شده اگر به این وضعیت دلارزدگی و امید واهی به غرب داشتن را نیز اضافه کنیم وضعیتی دردناک و تاسف آور را خواهیم دید که هم ا‌کنون در اقتصاد کشور حاکم بوده و دور از شان یک ملت انقلابی است.

متاسفانه اخیرا بار دیگر این شرایط به صورتی عجیب و همزمان با آخرین تلاش‌های مذبوحانه دشمنان در برقراری تحریم‌های خارجی، بنگاه‌ها و شرکت‌های بازار سرمایه آماج تحریم‌ها و تخریب‌های داخلی قرار گرفته‌اند. افرادی معلوم الحال با سابقه سیاه رانت‌خواری و انباشت ثروت بادآورده در پشت پرده تصمیمات خلق الساعه دولتی در حال بازی در زمین تحریم‌های آمریکا جهانخوار هستند و با علم کردن سیاست نخ‌نما شده قیمت‌گذاری فولاد جهت مطامع رانت‌جویانه خود، کمر به نابودی این صنعت و توقف صادرات بسته‌اند.

این در حالی است که زحمت‌کشان و دلسوزان صنعت فولاد در سال‌های اخیر زیر فشار تحریم‌ها و با اعتقاد به خودباوری و عزم انقلابی تاکنون این صنعت را به پیش برده‌اند. در این شرایط امضا کنندگان این نامه از کلیه دلسوزان اقتصاد کشور به ویژه جناب آیت‌الله رییسی ریاست قوه قضاییه و جناب دکتر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی و نمایندگان انقلابی مجلس شورای اسلامی در خواست دارند نسبت به انحرافات رخ داده از موضع انقلابی و اسلامی برخورد کرده و اجازه بازی دولت در زمین رانت‌خواران و در جهت منافع و مطامع دشمنان این مرز و بوم را ندهند و یکبار برای همیشه به حاکمت تفکرات پوسیده چپ‌گرایانه در اقتصاد کشور با ممنوعیت قیمت‌گذاری محصولات شرکت‌های پذیرفته شده در بازار سرمایه اقدام کنند.

امضا کنندگان این نامه اطمینان دارند در سایه پرهیز از دخالت‌های مخرب و تمرکز بر تحقق سیاست‌های تبیین شده مقام معظم رهبری که براساس سیاست‌های اسلامیست، تولید ملی افزایش یافته و قیمت‌ها کاهش خواهند یافت و تلاش دشمنان برای به زانو درآوردن این ملت بزرگ نقش بر آب خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

رشد ۲۵ درصدی آذرماه منشاء افت شاخص

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
نایب رئیس کمیسیون بازار پول‌و‌سرمایه اتاق‌بازرگانی در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

زیر پا گذاشتن قانون رفع موانع تولید با یک واگذاری

کارشناس بازار سرمایه عنوان کرد؛

کشف قیمت محصولات در بورس براساس عرضه و تقاضا

ارسال نظر