بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸
اصفهان به عنوان سومین استان پرجمعیت ایران، سالانه حجم زیادی از معاملات خودرو را در خود جای می‌دهد.
کد خبر : ۲۳۴۱۳۴

راه‌اندازی سرویس کارشناسی خودرو در اصفهان

به گزارش بورس نیوز، اصفهان به عنوان سومین استان پرجمعیت ایران، سالانه حجم زیادی از معاملات خودرو را در خود جای می‌دهد. روزانه حجم زیادی از آگهی‌های مربوط به فروش خودرو در این استان، روی وب‌سایت دیوار منتشر می‌شود. این موضوع حاکی از این است که به میزان زیادی خریدار و تقاضا برای خرید نیز وجود دارد و به تبع آن نیاز به بستری امن و راحت برای دادوستد خودرو و کارشناسی خودرو در اصفهان حس می‌شود.

آشنایی با کارشناسی خودرو در اصفهان
در همین راستا کارنامه سرویس کارشناسی خودروی خود را در استان اصفهان راه‌اندازی کرده تا خریداران در این استان نیز بتوانند با اطمینان خاطر و بدون دردسر خودرویی سالم و با قیمتی مناسب معامله کنند. کارشناسی خودرو کارنامه شامل بررسی ۴۳۵ آیتم از خودرویی می‌شود که خریدار قصد خریدش را دارد. در فرآیند کارشناسی مواردی، چون بدنه، لاستیک‌ها، فضای داخلی و تجهیزات، موتور و انتقال قدرت، تعلیق، فرمان، ترمز، آپشن‌ها و اسناد و مدارک با جزئیات کامل موشکافی می‌شود.

در کنار کار کارشناسی خودرو، کارشناسان کارنامه یک بازه قیمتی منصفانه نیز به خریداران پیشنهاد می‌کنند، و در نهایت گزارش کاملی از وضعیت بدنه، فنی و مدارک حقوقی به آن‌ها می‌دهند، تا بتوانند با چشم باز و خیال راحت برای خرید خودرو اقدام کنند.

گزارش کارشناسان کارنامه کاملا ضمانت شده و چنانچه اشتباهی صورت گرفته باشد، تا سقف ۱۰ میلیون تومان گارانتی خواهد بود.

کارشناسی خودرو در استان اصفهان در حال حاضر فقط در شهر اصفهان فعال بوده و ساکنان این منطقه می‌توانند خودرویی که قصد خریدش را دارند، قبل از هر معامله‌ای کارشناسی کنند.

مزایای کارشناسی خودروی کارنامه
سرویس کارشناسی خودروی کارنامه که هم اکنون در اصفهان راه‌اندازی شده، یکی از کامل‌ترین انواع موجود بوده و مزایای زیادی برای خریدار خودرو در این استان دارد:

۱. کارشناسی خودرو کارنامه به خریدار کمک می‌کند هوشیارانه‌تر خرید کند. بیشتر خریداران از موضوعات مختلف مربوط به خودرو که می‌تواند روی قیمت آن تاثیرگذار باشد، اطلاعات دقیقی ندارند. به همین خاطر کارشناسان کارنامه که ابزار‌های سنجش دقیقی دارند و با خودرو‌های روز دنیا آشنا هستند، می‌توانند به خرید آگاهانه آن‌ها کمک کنند.

۲. فروشندگان دوست دارند خودروی خود را به قیمت بالاتری بفروشند، اما کارشناسان کارنامه با ارائه بازه قیمتی مناسب، به خریداران کمک می‌کنند تا خودروی موردنظرشان را با قیمتی منصفانه خریداری کنند.

۳. گاهی خریداران بعد از یک هفته یا یک ماه متوجه می‌شوند که خودروی خریداری شده، چه مشکلاتی دارد! مثلا گاهی ممکن است یک خودرو چپ کرده را دوباره مثل ماشین صفر کیلومتر تمیز و مرتب کرده باشند، اما خریدار به ذهنش هم خطور نکرده باشد که این ماشین قبلا حتی تصادف داشته است! کارشناسی خودروی کارنامه به خریدار کمک می‌کند تا از عواقب زیان‌بار و هزینه‌های سرسام آوری که ممکن است بعدا گریبانگیر وی شود، نجات پیدا کند.

۴. شاید با خود فکر کنید که وقتی می‌توانید از مکانیک معتبر و قابل‌اعتمادی که می‌شناسید بخواهید خودرویی که قصد خریدش را دارید کارشناسی کند، دیگر چه نیازی به کارشناس دارید. اما واقعیت این است که او تنها می‌تواند خودرو را از حیث فنی ارزیابی کند و به شما بگوید که آیا ارزش خریدش را دارد یا خیر. اما نمی‌تواند خودروی موردنظرتان را از لحاظ مدارک حقوقی و قیمت واقعی‌اش کارشناسی کند.

۵. از آنجایی که کارشناسی خودروی کارنامه در حال حاضر، علاوه بر اصفهان و تهران در چندین شهر دیگر نیز به صورت سراسری فعالیت می‌کند، و به دلیل ارتباطات گسترده‌ای که در مراکز تعویض پلاک این شهر‌ها دارد، می‌تواند قیمتی کاملا منصفانه، کارشناسی شده و منطبق با شرایط بازار کشور اعلام کند. به عبارتی منابعش صرفا محدود به داخل استان نمی‌شود و به صورت یکپارچه و سراسری عمل می‌کند. این بدین معنی است، که محدودیت عرضه در شهر‌های کوچکتر باعث بالارفتن بی‌دلیل قیمت خودرو‌ها نمی‌شود.

نحوه استفاده از خدمات کارشناسی خودرو در اصفهان
چنانچه ساکن اصفهان هستید و قصد استفاده از خدمات کارشناسی ماشین اصفهان کارنامه را دارید، می‌توانید از طریق وب‌سایت کارنامه به آدرس karnameh.com، یا تماس با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۴۳۴۳ درخواست کارشناسی خود را ثبت کنید. کارشناسان کارنامه برای بازدید خودرو موردنظرتان، در کمتر از نیم ساعت در محل شما حاضر خواهند بود. آن‌ها در کمتر از ۹۰ دقیقه خودرو را بررسی و کارشناسی کرده و گزارش جامع و کاملی همراه با بازه پیشنهادی قیمت آن ارائه خواهند کرد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر