بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز:

اثرگذاری مثبت لغو قیمت گذاری دستوری بر بازار امروز

کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه خبر‌ها درباره قیمت‌گذاری دستوری محصولات، سهم‌های بزرگ و شاخص ساز را دچار مشکل کرد، گفت: لغو قیمت گذاری دستوری بر بازار امروز اثر مثبت گذاشت.
کد خبر : ۲۳۴۱۴۱

اثرگذاری لغو قیمت گذاری دستوری بر بازار امروز

مسعود بهمنی راد در گفت‌وگو با بورس نیوز درباره وضعیت بازار در روز جاری و پس گرفتن مقاومت یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد توسط شاخص اظهار کرد: طی یک هفته گذشته خبر‌ها درباره قیمت‌گذاری دستوری محصولات، سهم‌های بزرگ و شاخص ساز را دچار مشکل کرد.

کارشناس بازار سرمایه افزود: با توجه به صحبت‌ها درباره ملغی شدن قیمت‌گذاری دستوری، جو بازار امروز مثبت و موجب شد خریداران دست برتری نسبت به فروشنده‌ها داشته باشند.

وی درباره نوسان زیاد بازار گفت: بخشی از این نوسان مربوط به ریسک‌های ناشی از دستورالعمل‌های یک شبه است و بخشی دیگر مربوط به تنش‌های سیاسی که طی این مدت وجود داشت، به نوعی وزن اخبار سیاسی در مدت اخیر زیاد بود همچنین افراد حقیقی بازار به علت ضرر‌هایی که متحمل شدند عقب نشستند و مثبت بودن بازار را فرصتی برای خروج دانستند و تمام این عوامل ریزش را تشدید کرد.

بهمنی راد بیان کرد: محدوده یک میلیون و ۲۴۰ هزار واحد با توجه به گزارش‌های ۹ ماهه شرکت‌ها محدوده حمایت شاخص خواهد بود و وضعیت بهتر خواهد شد.

کارشناس بازار سرمایه درباره تاثیر پیش بینی قیمت دلار بر بازار خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد بازار درباره قیمت دلار بیش از اندازه در حال واکنش نشان دادن است و ریزش قیمت دلار را بیش از اندازه می‌بیند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر بازار برای افرادی که سرمایه گذاری میان مدت انجام می‌دهند ریسک ندارد مگر اینکه آیتم‌های قیمت‌گذاری تغییر کند.

بهمنی راد تاکید کرد: به نظر می‌رسد در محدوده یک میلیون و ۲۴۰ هزار واحد، روند حمایتی وجود داشته باشد و همچنین از نظر زمانی نیز زمان مناسبی از ریزش‌ها گذشته بنابراین با توجه به جذاب بودن قیمت‌ها با ریزش شارپ مواجه نخواهیم بود.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
کارشناس بازارسرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز:

دود رشد نیمه نخست سال در چشم بازار

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز:

نقش وزیر صمت در عمیق شدن ریزش بازار

کارشناس پولی و بانکی در گفت‌و‌گو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

بانک‌ها، برندگان واقعی تورم!

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸
بی انصافا اصلا شما این اظهار نظر خودتون رو قبول دارید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷
........... تو بورس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۱
خدا خوار ذلیل کنه تمام کسانی که تو بدبخت شدن مردم دست داشتن