بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵
عضو هیئت مدیره سبدگردان کوروش عنوان کرد؛

روز‌های "زرین" در راه است

عضو هیئت‌مدیره سبدگردان کوروش گفت:با افزایش ضریب نفوذ اینترنت در کشور، فراهم‌کردن دسترسی آنلاین و آسان سرمایه گذاران به این صندوق ها، امکان افزایش مخاطبان این ابزار‌ها را فراهم آورده است.
کد خبر : ۲۳۴۱۵۳

روز‌های

به گزارش بورس نیوز، "ابراهیمی" عضو هیئت‌مدیره سبدگردان کوروش گفت: با توجه به تحولات مستمر بازار سرمایه در سال اخیر شناخت جامعه از نقش و کارکرد صندوق‌های سرمایه‌گذاری افزایش یافته، اما کماکان عامه مردم شناخت کاملی از این ابزار سرمایه‌گذاری ندارند و برای آشنایی بیشتر جامعه با این صندوق‌ها نیاز به کار تبلیغاتی و همکاری همه ارکان حاکمیتی و عملیاتی بازار سرمایه است.

وی با اشاره به اینکه شرکت سبدگردان کوروش که فعالیت خود را از دو سال پیش آغاز کرد با عملکرد حرفه‌ای و با کسب بازده متناسب با ریسک معقول طی این مدت، توجه تعداد زیادی از سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده و در راستای امکان ارائه خدمات به طیف وسیع‌تری از سرمایه‌گذاران، برنامه‌های متعددی را در جهت توسعه روش‌های ارائه خدمات خود در دستور کار دارد.

عضو هیئت‌مدیره سبدگردان کوروش ادامه داد: با افزایش ضریب نفوذ اینترنت در کشور، فراهم‌کردن دسترسی آنلاین و آسان سرمایه گذاران به این صندوق ها، امکان افزایش مخاطبان این ابزار‌ها را فراهم آورده است.


صندوق‌های در سهام، افزایش ایمنی سرمایه‌گذاری
"ابراهیمی" این ابزار سرمایه‌گذاری را مناسب افرادی می داند که تخصص فنی و زمان لازم را برای بررسی و تحلیل جهت بهره بردن از پتانسیل‌های بازار سرمایه ندارند و با استفاده از خدمات مدیریت حرفه‌ای این صندوق‌ها به صورت غیرمستقیم اقدام به سرمایه گذاری در بورس می‌کنند و همچنین با استفاده از ظرفیت بالای تجمیع منابع صندوق‌ها امکان افزایش تنوع‌بخشی و کاهش ریسک را فراهم می‌آورد.

وی تشریح کرد: صندوق‌های در سهام به دلیل داشتن پتانسیل بهره‌برداری از رشد بازار سرمایه در واقع همبستگی بالایی با وضعیت بازار سرمایه و شاخصه‌های کلان اقتصادی دارد؛ در این میان تنوع صنایع موجود در بازار سرمایه و روند‌های درآمدی مختلف این صنایع و سوق گیری صندوق‌ها به ایجاد پرتفوی متنوع سرمایهگذاری، موجب شده تا این برآیند عملکرد صنایع موجود در این صندوق‌ها مشخص باشد که همانگونه که از آمار و شواهد بر می آید این صندوق‌ها به دلیل مدیریت متمرکز و ساختار‌های رسمی خود در طی سالیان اخیر همواره عملکرد بهتری از شاخص بازار و عموم سرمایه گذاران کسب کرده اند.

"زرین کوروش" نمادی از اطمینان در سرمایه‌گذاری
ابراهیمی در پایان گفت: سبدگردان کوروش در راستای تکمیل زنجیره خدمات خود به مشتریان، پس از اخذ مجوز‌های لازم از سازمان بورس و اوراق بهادار، اقدام به پذیره نویسی اولین صندوق سرمایه گذاری در سهام خود با عنوان "زرین کوروش" خواهد کرد. پذیره نویسی این صندوق که از نوع صندوق‌های قابل معامله (ETF) بود، از ۲۳ تا ۲۷ دی ماه از طریق کلیه کارگزاری‌های سراسر کشور ادامه خواهد داشت و با توجه به برنامه‌های مدیریت دارایی تدوین شده امیدواریم که بازدهی مناسب و مطلوبی نصیب همراهان این صندوق شود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
گزارش هفتگی صندوق‌های سرمایه گذاری با درآمد ثابت؛

بازدهی سالیانه صندوق‌ها به ۳۰.۷ درصد رسید

کارشناس بازارسرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

بازار سرمایه به تعادل رسیده/سهم های خریدنی بازار را بشناسید

محمد نوربخش، مدیرعامل شرکت سبدگردان کوروش:

سلب اعتماد سهامداران بالغو دومین عرضه ETF دولتی

ارسال نظر