بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به دفاع جانانه‌ای که سمیه را سوزاند و علاج یک واقعه قبل از وقوع با مدیریت دستوری و....
کد خبر : ۲۳۴۱۶۳

اعتراضات تخم مرغی به آرزوهای میلگردی چربید
به گزارش بورس نیوز، امروز روز مهمی برای فعالان بازار سرمایه بود، روزی که اعتراضات تخم مرغی به نتیجه رسید و اهالی پاستور با تذکری لطیف به سمیه، نگرانی ها بابت سرکوب قیمتی را از بین بردند. البته حواشی هم جالب بود؛ مثلا رئیس بزرگ سمیه دق دلی‌اش از پاستور را سر یکی از مدیران ملاصدرا خالی کرد و قائم مقام بورس کالا را از جلسه بیرون کرد!
رئیس ملاصدرا هم گویا دیروز کتبا به مدیران فولادی هشدار داده بوده که اگر خلاف منافع سهامداران انجام دهند از آنها شکایت خواهد شد! هر چه بود، این بار ملاصدرا قاطع‌تر از قبل سنگر سهامداران بود و اتحاد سهامداران در احقاق حق‌شان با هشتکی کارساز، ستودنی بود اما؛ هنوز هم نگرانی‌ها پایان نیافته‌ است.
اگرچه زور سمیه به فولاد نرسید؛ ولی سنگ آهنی‌ها، سیمانی‌ها و ... هنوز در بند قیمت‌گذاری‌های دستوری هستند.

تغییری برای فولادی‌ها

سخنگوی راه‌پله‌ها امروز خبر آورد که به منظور پیشگیری از آنچه در دل فولادی‌ها رقم خورد، امروز سنگ‌آهنی‌ها یک انتصاب عجیب داشتند و مدیرعامل یکی از سنگ‌آهنی‌ها برکنار شد و رفیق جینگ سمیه سر جایش نشست! بد نیست یادآوری کنیم سنگ‌آهن ۵۰ درصد ارزان‌تر از قیمت‌های جهانی به فروش می‌رسد و تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل!

جامعه سهامداران بزرگ‌تر خواهد شد

اهالی بهارستان یک اقدام مثبت هم داشتند و موافقت با ثبت نام از ۷ میلیون جامانده سهام عدالت از اتفاقات خوبی است که خیلی‌ها را خوشحال خواهد کرد.
فقط امیدواریم لابلای تصمیمات خلق‌الساعه‌شان، یادشان باشد وقتی صحبت از منافع سهامداران می شود، دقیقا منظورمان همان ۵۰ میلیون نفر + ۷ میلیون نفری که قرار است اضافه شود بوده و پایمال کردن منافع این خیل کثیر برای خوشایند عده ای قلیل، پذیرفتنی نیست.

قانون تجارت هم لرزید

در صنعت بیمه مثل خیلی صنایع دیگر، قانون پایستگی مدیر وجود دارد. مدیران از یک شرکت به شرکت دیگر نقل مکان می کنند و جالب اینجاست که اعضای هیات مدیره را هم با خود می برند! احتمالا مولفین قانون تجارت روزی چند بار به خود می لرزند با این همه ابتکار آقایان...

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
دیبا
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۵
فکر کنم منم باید از شرکت کاما شکایت کنم!!!!!!
یکی نیست به این شرکت دار اصفهانی بگه تو که وضعت خوب شده ، از سود انباشته ت افزایش ۹۰۰ درصدی دادی حالا زورت میاد حمایت کنی که هر روز داری منفی میخوری!!! اینم انگار یه شونه تخم مرغ هوس کرده!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۹
امروز در بهارستانی ها در کمیسیون عمران نکته خطر متکی در مورد مصالح ساختمانی تصویب کردند. مصالح به قیمت تمام شده به مصرف کننده.
دخالت بجای کنترل . بهارستانی با این تصمیمات که موجب ریزش بورس شده تنها برای خواص فضای جمع کردن سهام را فراهم میکنند.
حرکت بعدی و رای جمع کن بهارستان نشینان معافیت مالیاتی کسب محترم بود.الحق و انصاف بیچاره کارمند وکارگر