بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷
رییس مجمع ویتانا گفت: سازمان بورس با افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۱۳.۱۱۶.۰۱۸ ریال به ۳۵۰ میلیارد تومان موافقت کرده است.
کد خبر : ۲۳۴۱۹۷

موافقت بورس با افزایش سرمایه ویتانا

به گزارش خبرنگار بورس نیوز، محمدرضا فخرالدینی، در مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت ویتانا بابیان اینکه افزایش سرمایه شرکت در دو مرحله انجام می‌شود، اظهار کرد: سازمان بورس با افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۱۳۱۱۶۰۱۸ ریال به ۳۵۰ میلیارد تومان از محل سود انباشته ۴۰ میلیارد تومانی و مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی ۱۷۸ میلیارد و ۳۹۸ میلیون تومان موافقت کرده است.

رئیس مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت ویتانا افزود: در طرح توسعه شرکت دو افتتاح صورت خواهد گرفت که در مرحله اول که در ایام ۲۲ بهمن است خط تولید کلوچه با ظرفیت سالانه ۵ هزار تن، ویفر رول با ظرفیت ۱۵۰۰ تن و جو دوسر با ظرفیت ۱۰۰۰ تن افتتاح می‌شود.

وی بابیان اینکه در بهار سال آینده نیز دو دستاورد ویتانا به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: در بهار سال آینده خط تولید دو محصول افتتاح می‌شود که به‌واسطه آن ۱۳۰۰۰ هزار تن ظرفیت خواهد داشت و محصولات آن در کشور و منطقه بی‌رقیب خواهد بود و ۴۰۰ میلیارد تومان به ظرفیت فروش شرکت اضافه می‌کند.

فخرالدینی با اشاره به ۳۰ هزار. سهامدار این شرکت بیان کرد: در سال ۲۰۲۱ به باشگاه ۱۰۰۰ میلیاردی وارد خواهیم شد.

رئیس مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت ویتانا خاطرنشان کرد: در شرکت سرمایه‌گذاری شده ویتانا (tap) نیز خطوط شکلات و آدامس افتتاح می‌شود.

گفتنی است با موافقت اعضا، افزایش سرمایه شرکت از ۱۳۱۶ میلیارد ریال به ۳۵۰۰ میلیارد ریال و منقسم به ۳۵۰۰ میلیون سهم عادی ۱۰۰۰ ریالی با نام تصویب شد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
به دنبال برگزاری مزایده شرکت ویتانا؛

"غویتا" اقدام به فروش زمین کارخانه تهران کرد

رشد درآمدها این بیسکوئیت‌ساز به کام سهامداران شد؛

افزایش فروش ۲۸درصدی "غویتا"/ خرداد سرآغاز جهش تولید

ارسال نظر