بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۵
پدیده شیمی در ازای هر سهم ۲.۷۳۴ ریال سود ساخت؛

سرمایه‌گذاری برای توسعه در "قرن" جدید

"قرن" در گزارش اطلاعات و صورت‌های مالی میاندوره‌ای ۹ ماهه آورده است که در ۳ ماه آینده افزایش نرخی نخواهد داشت اما؛ طرح‌های توسعه‌ای که حاکی از سودآوری بوده سهامداران را برای آینده این شرکت، دلخوش کرده است.
کد خبر : ۲۳۴۵۹۹

رشد ۱۷ درصدی سود انباشته

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، پدیده شیمی قرن در گزارش اطلاعات و صورت‌های مالی میاندوره‌ای ۹ ماهه منتهی به آذرماه سال جاری (حسابرسی نشده)، در صورت سود و زیان خود میزان درآمد‌های عملیاتی خود را طی این دوره بالغ‌بر ۱۱.۶۵۰ میلیارد ریال گزارش کرده که نسبت به سال گذشته ۷۰ درصد افزایش درآمد داشته است.

از سوی دیگر نباید از این نکته گذشت که شرکت در برنامه‌های آتی خود به به طرح‌های توسعه اعم از پروژه‌های کارخانه تولید پودر لباسشویی، سبد محصولات خمیردندان و سایر محصولات جدید اشاره داشته که طی ماه‌های آتی به بهره‌برداری خواهد رسید، بنابراین افزایش فروش و سودآوری شرکت را می‌توان در صورت‌های مالی این شرکت طی ماه‌های آتی شاهد بود.

نگاهی به تغییرات نرخ فروش محصولات

پدیده شیمی قرن در آخرین تغییر نرخ محصولات خود در تاریخ ۹۹.۰۷.۲۸ مجوز افزایش نرخ را دریافت کرده و در ۱۵آبان‌ماه سال جاری این تغییرات را اعمال کرده است.

نرخ فروش انواع شوینده مایعات دستشویی، ظرف‌شویی، شیشه‌شوی و صابون و پودر لباسشویی تا ۴۰درصد و سایر انواع شوینده اعم از شامپو و نرم‌کننده موی سر، نرم‌کننده حوله و لباس، سفیدکننده و جرم‌گیر تا ۳۰درصد مشمول افزایش قیمت است.

بر همین اساس "قرن" در گزارش اطلاعات و صورت‌های مالی میاندوره‌ای ۹ ماهه منتهی آورده است که در ۳ ماه آینده افزایش نرخی نخواهد داشت و این وابسته به شرایط اقتصادی کشور است.

عملکرد سود و زیان

سود خالص محقق شده "قرن" در پایان آذرماه برابر با ۲.۷۳۳ میلیارد ریال بوده که ۹۰درصد افزایش سود را نسبت به سال گذشته تجربه کرده، همچنین در ازای هر سهم نیز مبلغی بالغ‌بر ۲.۷۳۴ ریال سود ساخته است.

صورت وضعیت مالی "قرن"

بر پایه این گزارش، "قرن" در صورت‌وضعیت مالی میاندوره‌ای ۹ ماهه منتهی به آذرماه سال جاری، مجموع دارایی‌های خود را بالغ‌بر ۱۵.۵۰۹ میلیارد ریال گزارش‌ کرده که رشد ۷۲ درصدی را به دنبال داشته، موجودی مواد و کالا "قرن" در پایان آذرماه برابر با ۴.۱۱۹ میلیارد ریال به ثبت رسیده که افزایش موجودی ۹۱ درصدی را شاهد بوده است.

صورت وضعیت مالی 9ماهه

سرمایه «پدیده شیمی قرن» در پایان آذرماه یک هزار میلیارد ریال ارائه‌شده که در مقایسه با سال گذشته بدون تغییر باقی‌مانده، سود انباشته نیز با افزایش ۱۷ درصدی در مقایسه با سال گذشته به مبلغ ۲.۹۶۲ میلیارد ریال رسیده است.

بیشتر بخوانید:

افزایش درآمد ۱۲۰ درصدی "قرن"

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
شیب متعادل صعودی روی نمودار مالی این شرکت نشست؛

افزایش درآمد ۱۲۰درصدی "قرن" / نمودار فروش با سهامداران سخن گفت

مُهر سازمان حمایت برای افزایش نرخ‌ها زده شد؛

ثبت رکورد بالاترین فروش‌های "قرن"

افزایش درآمد ۴۸درصدی در حساب این شرکت نشست؛

رشد ۵۴درصدی فروش "قرن"

ارسال نظر