بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴
گروه صنعتی ارتاویل تایر، در ازای هر سهم نیز ۲.۶۰۷ ریال سود ساخت؛

دریفت سود خالص "پارتا" با ۸۷۸ درصد رشد

سود انباشته ارائه شده توسط این شرکت برابر با ۴.۱۳۸ میلیارد ریال بوده که رشد ۱۵۸ درصدی را در مقایسه با سال گذشته به ثبت رسانده است.
کد خبر : ۲۳۴۷۱۲

انفجار سود خالص

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، مجتمع صنعتی آرتا ویل تایر در گزارش صورت‌های مالی میاندوره‌ای ۹ ماهه منتهی به آذرماه سال جاری(حسابرسی نشده)، مجموع درآمد‌های عملیاتی خود را طی این دوره برابر با ۶.۹۵۵ میلیارد ریال به ثبت رسانده که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۸۰ درصد افزایش درآمد را تجربه کرده است.

صورت سود و زیان "پارتا"

سود خالص تحقق یافته "پارتا" طی این دوره بالغ بر ۳.۱۳۴ میلیارد ریال گزارش شده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد ۸۷۸ درصدی را برای سهامداران خود به ارمغان آورده، همچنین در ازای هر سهم نیز ۲.۶۰۷ ریال سود ساخته است.

انفجار سود خالص

وضعیت مالی ۹ ماهه "پارتا" 

گروه صنعتی آرتا ویل تایر در صورت وضعیت مالی، مجموع دارایی‌های خود را بالغ بر ۱۱.۶۲۲ میلیارد ریال ارائه کرده که رشد ۵۱ درصدی را نسبت به دوره مشابه سال گذشته شاهد بوده، همچنین موجودی مواد و کالا این شرکت برابر با ۲.۳۶۲ میلیارد ریال به ثبت رسیده که افزایش ۵۶ درصدی را نسبت به دوره مشابه سال گذشته تجربه کرده است.

صورت وضعیت مالی

سود انباشته ارائه شده توسط این شرکت برابر با ۴.۱۳۸ میلیارد ریال بوده که رشد ۱۵۸ درصدی را در مقایسه با سال گذشته به ثبت رسانده، همچنین میزان تسهیلات مالی بلند مدت "پارتا" مبلغی بالغ بر ۵۱۲ میلیارد ریال گزارش شده که کاهش ۱۵ درصدی را در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته به دنبال داشته است.

بیشتر بخوانید:

زنگ مجمع «پارتا» به صدا در آمد

اشتراک گذاری :
ارسال نظر