بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶
نرخ فروش محصولات فولاد خراسان در دی‌ماه افزایش یافت؛

افت ۲۳درصدی مقادیر فروش سالانه / آیا رکورد فروش مهرماه، می‌شکند!

در دوره ۱۰ ماهه سپری شده از سال مالی، فولاد خراسان موفق به فروش ۷۲۳ هزار تن محصول شده است.
کد خبر : ۲۳۴۸۵۱

افت ۲۳ درصدی مقادیر فروش نسبت به مدت مشابه پارسال

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شرکت فولاد خراسان در دی ماه سال جاری با افزایش نرخ محصولات خود مواجه بوده، نرخ شمش فولاد صادراتی بیش از ۱۰ درصد افزایش را تجربه کرده و به ۱۰۵ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال رسیده است.

نرخ فروش شمش فولاد داخلی نیز با ۵ درصد افزایش به ۹۹ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال رسیده، همچنین نرخ میلگرد داخلی شرکت با ۱.۵ درصد رشد به ۱۱۰ میلیون ریال در هر تن رسیده است.

افت ۲۳ درصدی مقادیر فروش نسبت به مدت مشابه پارسال

درآمد عملیاتی شرکت در دی ماه معادل ۷ هزار و ۹۸۵ میلیارد ریال بوده است که بیش از ۳۵ درصد افزایش را نسبت به اذر ماه نشان می‌دهد.

جمع کل درآمد‌های عملیاتی شرکت در ۱۰ ماهه امسال به ۵۷ هزار و ۲۹۴ میلیارد ریال رسیده است که ۵۳ درصد بیشتر از مدت مشابه سال قبل است.

نکته قابل ذکر در خصوص مقادیر فروش تجمیعی شرکت است که در دوره ۱۰ ماهه سپری شده از سال مالی، فولاد خراسان موفق به فروش ۷۲۳ هزار تن محصول شده و این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته فروش ۹۵۵هزار تنی محقق شده بود و شاهد کاهش ۲۳درصدی مقادیر فروش شرکت نسبت به مدت مشابه سال گذشته هستیم.

افت ۲۳ درصدی مقادیر فروش نسبت به مدت مشابه پارسال

در نمودار فوق روند فروش ماهیانه این شرکت در ۶ماه اخیر ارائه شده و همان‌گونه که مشاهده می‌شود پس از مهر ماه که رکورد فروش ماهیانه شرکت همچنان مربوط به آن ماه است، در دی ماه بیشترین فروش ماهیانه شرکت محقق شده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر