بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷
روند صعودی نرخ محصولات عرضه شده در بازار داخلی؛

رکورد فروش ماهیانه "مارون" در دی ماه شکست

در بخش صادراتی و در محصول پلی اتیلن سنگین شاهد کاهش ۴.۵ درصدی قیمت‌ها هستیم و متوسط نرخ فروش هر تن پلی اتیلن سنگین شرکت در بخش صادراتی به ۲۳۵ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال رسیده است.
کد خبر : ۲۳۴۹۰۹

روند صعودی نرخ محصولات عرضه شده در بازار داخلی

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شرکت پتروشیمی مارون در دی ماه سال جاری موفق به کسب درآمد عملیاتی ۲۳ هزار و ۴۴۴ میلیارد ریالی شده که بیشترین فروش ماهیانه این شرکت از زمان تاسیس آن محسوب می‌شود و این فروش نسبت به آذرماه افزایش ۱۲درصدی داشته است.

روند صعودی نرخ محصولات عرضه شده در بازار داخلی

جمع کل درآمد‌های عملیاتی شرکت را در ۱۰ ماه سپری شده از سال مالی آن به رقم ۱۵۳ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال رسانده، فروش ۱۰ ماهه شرکت نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۶۰ درصدی را نشان می‌دهد، مقادیر فروش تجمیعی شرکت نیز در این دوره معادل یک میلیون و ۳۹۰ هزار تن بوده است.

نرخ فروش محصولات شرکت همان گونه که در جدول فوق نیز مشاهده می‌شود در بازار داخلی با رشد خوبی مواجه بوده‌اند و محصول اتیلن شرکت بیش از ۲۸درصد افزایش قیمت را تجربه کرده، نرخ منو اتیلن گلایکول و پلی پروپیلن نیز افزایش ۴ و ۱۲درصدی را تجربه کرده‌اند.

با این حال در بخش صادراتی و در محصول پلی اتیلن سنگین شاهد کاهش ۴.۵درصدی قیمت‌ها هستیم و متوسط نرخ فروش هر تن پلی اتیلن سنگین شرکت در بخش صادراتی به ۲۳۵ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال رسیده است.

روند صعودی نرخ محصولات عرضه شده در بازار داخلی

در نمودار فوق روند فروش ماهیانه این شرکت در ۶ماه اخیر ارائه شده، همان گونه که مشاهده می‌شود در چند ماه اخیر متوسط فروش شرکت به ۲۰ هزار میلیارد ریال و در دی ماه به بیش از ۲۳ هزار میلیارد ریال رسیده است.

بیشتر بخوانید:

افزایش محسوس نرخ پلی اتیلن سنگین صادراتی "مارون"

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
عرضه ۳.۳۴۴ تن از محصولات پلی پروپیلن
رشد بیش از ۵ درصدی نرخ فروش این پتروشیمی در بورس کالا؛

عرضه ۳.۳۴۴ تن از محصولات پلی پروپیلن "مارون"

افزایش ۱.۷۰۰ تنی فروش پلی اتیلن سنگین
افزایش ۱.۷۱۶ تنی تقاضا در حساب این پتروشیمی نشست؛

افزایش ۱.۷۰۰ تنی فروش پلی اتیلن سنگین "مارون"

پیش بینی سود خالص
به دنبال پیش بینی سود خالص شرکت پتروشیمی فارابی؛

پیش بینی سود خالص "شفارا"در ۲ ماه آینده

ارسال نظر