بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸
نرخ‌های فروش کنستانتره روی در دی ماه افزایشی شد؛

اعلام سود ۶۰۰ ریالی "فزرین" در ازای هر سهم

اعلام سود ۶۰۰ ریالی
بخش عمده‌ای از نوسانات شدید قیمت محصولات "فزرین" را در ماه‌های اخیر می‌توان مرتبط با عیار کنستانتره فروخته شده دانست که متاسفانه در گزارشات عملکرد ماهانه جزییاتی از آن افشا نمی‌گردد.
کد خبر : ۲۳۴۹۷۷

اعلام سود ۶۰۰ ریالی در ازای هر سهم

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس نیوز، در شرایطی که در گزارش ۹ ماهه فزرین شاهد اعلام سودی ۶۰۰ ریالی به ازای هر سهم بودیم، گزارشات عملکرد دی ماه این شرکت حاکی از افزایش چشمگیر نرخ‌های فروش کنستانتره روی در مقایسه با ماه گذشته دارد.

با این حال بخش عمده‌ای از نوسانات شدید قیمت محصولات این شرکت را در ماه‌های اخیر می‌توان مرتبط با عیار کنستانتره فروخته شده دانست که متاسفانه در گزارشات عملکرد ماهانه جزییاتی از آن افشا نمی‌گردد.

با این حال ثبت فروش ۴.۰۶۷ تنی کنستانتره روی و ۴۳۴ میلیارد ریالی درآمد‌های دی ماه از جمله با اهمیت ‌ترین نکات گزارش این شرکت قلمداد می‌گردد.

اعلام سود ۶۰۰ ریالی در ازای هر سهم


همانگونه که در جدول فوق نیز مشاهده می‌شود افزایش چشمگیر ۲۰ درصدی نرخ‌های فروش کنستانتره روی در مقایسه با آذر ماه سال جاری مهمترین نکته گزارش منتشر شده این شرکت در سامانه کدال بود.

در مجموع این شرکت در پایان ۱۰ ماهه سال مالی ۱۳۹۹، بیش از ۳.۱۴۲ میلیارد ریال درآمد حاصل از فروش را ثبت نموده که در مقایسه با فروش ۱۰ ماهه سال مالی قبل با رشد چشمگیر و در حدود ۱۴۰ درصدی مواجه گردیده است.

باید منتظر ماند و دید آیا این شرکت در ماه‌های آتی نیز خواهد توانست روند عملکرد ماه‌های اخیر خود را ادامه دهد و یا با کاهش محتمل نرخ ارز، درآمد‌های این شرکت نیز دستخوش تغییراتی جدی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

"فرزین" و ثبت فروشی فوق‌العاده در ابتدای پاییز

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر