بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲
کد خبر : ۲۳۵۰۸۲

نگاهی به روند پتروشیمی ها در هقته گذشته

کاهش نرخ فروش به پلی‌پروپیلن پتروشیمی شازند در بورس کالا رسید

شرکت پتروشیمی شازند در هفته‌ای که گذشت ۴.۴۳۰ تن از انواع پلی‌پروپیلن را در بورس کالا عرضه کرد که با تقاضای ۱.۳۴۰ و حجم معاملات ۸۶۰ تنی در قیمت میانگین ۲۹۳.۸۴۲ هزار ریال در هر تن معامله گردید.

ارزش معاملات این محصول با توجه به افت چشمگیر ۱۶.۸ درصدی و همچنین افزایش ۶۶۰ تنی میزان فروش نسبت به هفته منتهی به ۲ بهمن‌ماه، به رقم ۲۵۲ میلیارد و ۷۰۴ میلیون ریال رسید.

نگاهی به روند پتروشیمی ها در هقته گذشته


در جدول فوق معاملات محصولات اصلی پتروشیمی شازند و همچنین نمودار ماه‌های اخیر قیمتی محصول پلی‌پروپیلن این شرکت ارائه‌شده، همچنین در هفته گذشته ۱.۰۰۰ تن از پلی‌اتیلن سنگین پتروشیمی اراک در بورس کالا به فروش رسید که نسبت به هفته منتهی به ۲ بهمن‌ماه با افزایش ۵۸۰ تنی همراه بود. لازم به ذکر است ارزش معاملات پلی‌اتیلن سنگین پتروشیمی شازند به ۲۰۲ میلیارد و ۲۹۷ میلیون ریال رسید.

روند ماهیانه نرخ پلی پروپیلن پتروشیمی شازند

در هفته گذشته ۸۰۰ تن از پلی‌اتیلن سبک پتروشیمی اراک در بورس کالا به فروش رسید که نسبت به هفته منتهی به ۲ بهمن‌ماه با افزایش ۷۰۰ تنی همراه بود. لازم به ذکر است ارزش معاملات پلی‌اتیلن سبک پتروشیمی شازند به ۲۱۶ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال رسید.


افت ۶ درصدی نرخ فروش پلی‌اتیلن سنگین پتروشیمی جم در بورس کالا

شرکت پتروشیمی جم در هفته‌ای که گذشت ۷.۲۳۰ تن پلی‌اتیلن سنگین در بورس کالا عرضه نمود. تقاضای ۵.۳۵۵ تنی و معاملات ۴.۷۰۸ تنی این محصول در هفته گذشته، با نرخ میانگین ۲۰۰.۷۲۴ هزار ریال در هر تن صورت گرفت.

نگاهی به روند پتروشیمی ها در هقته گذشته

ارزش معاملات آن با توجه به افت ۵.۸ درصدی نرخ فروش و همچنین افزایش ۳.۸۶۱ تنی در میزان فروش این محصول پتروشیمی جم در مقایسه با هفته منتهی به ۲ بهمن‌ماه به ۹۴۵ میلیارد و ۱۰ میلیون ریال رسید.

روند نرخ پلی اتیلن پتروشیمی جم

در جدول فوق معاملات هفته گذشته و همچنین نمودار قیمتی هفتگی پلی‌اتیلن سنگین این شرکت ارائه‌شده است.


افت چشمگیر نرخ فروش محصولات پتروشیمی امیرکبیر در بورس کالا

شرکت پتروشیمی امیرکبیر در هفته‌ای که گذشت ۲.۵۹۰ تن پلی‌اتیلن سنگین در بورس کالا عرضه نمود. تقاضای ۱.۴۰۰ و حجم معاملات ۱.۴۱۰ تنی این محصول در هفته گذشته، با نرخ میانگین ۲۲۰.۰۴۵ هزار ریال در هر تن صورت گرفت، ارزش معاملات آن با توجه به افت ۷ درصدی در نرخ فروش و افزایش ۱.۱۷۰ تنی فروش این محصول پتروشیمی امیرکبیر در مقایسه با هفته منتهی به ۲ بهمن‌ماه به ۳۱۰ میلیارد و ۲۶۴ میلیون ریال رسید.

پتروشیمی امیر کبیر

در هفته منتهی به ۱۰ بهمن‌ماه شاهد عرضه ۳.۲۱۲ تن محصولات پلی‌اتیلن سبک بودیم که با ثبت تقاضای ۳.۷۴۰ تنی همراه بود که در نهایت منجر به معاملات ۳.۲۱۲ تنی گردید. نرخ این محصول با افت ۹ درصدی در مقایسه با هفته منتهی به ۲ بهمن‌ماه به ۲۱۷.۵۳۲ هزار ریال در هر تن رسید و ارزش معاملات آن با توجه به افت نرخ فروش و افزایش ۲.۲۰۰ تنی میزان فروش به ۶۹۸ میلیارد و ۷۱۱ میلیون ریال رسید.

روند هفتگی پلی اتیلن سبک خطی پتروشیمی امیر کبیر

روند هفنگی نرخ پلی اتیلن سنگین پتروشیمی امیرکبیر

در جدول فوق معاملات و همچنین نمودار چند ماه اخیر قیمتی محصولات پلی‌اتیلن سنگین شرکت ارائه‌شده است.


افت چشمگیر ۸ درصدی نرخ فروش آرتوزایلین پتروشیمی برزویه در بورس کالا

در هفته گذشته شاهد عرضه ۱.۲۰۰ تنی آرتوزایلین پتروشیمی برزویه در بورس کالا بودیم که با تقاضای ۱.۷۶۰ تنی و حجم معاملات ۵۶۰ تنی از این محصول همراه بود. نرخ متوسط هر تن از این محصول در هفته گذشته به ۱۲۶.۶۲۴ هزار ریال و ارزش معاملات با توجه به افزایش ۵۴۰ تنی در میزان فروش و افت ۸.۵ درصدی نرخ فروش در مقایسه با هفته منتهی به ۲ بهمن‌ماه به ۷۰ میلیارد و ۹۰۹ میلیون ریال رسید.

پتروشیمی برزویه


آخرین جدول معاملات محصول آرتوزایلین و همچنین نمودار ماه‌های اخیر قیمتی این محصول که مربوط به معاملات هفته گذشته این شرکت هست، در ادامه ارائه‌شده است.

روند هفتگی نرخ آرتوزایلین پتروشیمی برزویه

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
عرضه ۳.۷۶۲ تن از محصولات پلی اتیلن سبک
رشد چشمگیر ۹ درصدی نرخ فروش پلی اتیلن سبک پتروشیمی امیرکبیر در بورس کالا؛

عرضه ۳.۷۶۲ تن از محصولات پلی اتیلن سبک

تقاضای ۷.۳۲۰ تنی استایرن منومر
رشد ۶درصدی نرخ فروش این پتروشیمی در بورس کالا؛

تقاضای ۷.۳۲۰ تنی استایرن منومر "پارس"

براساس اعلام از سوی شرکت پتروشیمی جم؛

"جم" قرارداد پروژه اش را تمدید نکرد

ارسال نظر