بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳
درآمد شناسایی شده "سپ" در دی‌ماه، ۲.۲۴۸ میلیارد ریال ثبت شد؛

رشد ۲۸ درصدی درآمد‌های "سپ"

رشد ۲۸ درصدی درآمد‌های
پرداخت الکترونیک سامان کیش در دی‌ماه سال جاری، بیشترین میزان فروش (ارائه خدمات) را از بخش «درآمد حاصل از سایر کارمزد POS» با ۱.۱۶۳ میلیارد ریال به خود اختصاص داده است.
کد خبر : ۲۳۵۳۳۲

پرداخت الکترونیک سامان کیش + بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، پرداخت الکترونیک سامان کیش در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به دی‌ماه سال جاری (سال مالی "سپ" پایان آذرماه است)؛ درآمد شناسایی‌شده خود را طی این دوره بالغ‌بر ۲.۲۴۸ میلیارد ریال به ثبت رسانده، همچنین "سپ" در ۳ ماهه منتهی به دی‌ماه سال جاری میزان درآمدی برابر با ۶.۶۶۰ میلیارد ریال را از خود بر جای گذاشته است.

درآمد شناسایی شده

درآمد‌های شناسایی‌شده "سپ"

عملکرد

بر پایه این گزارش، میزان درآمد شناسایی‌شده پرداخت الکترونیک سامان کیش در دی‌ماه سال جاری، نسبت ماه گذشته با ۴ درصد افزایش درآمد مواجه بوده، در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز میزان درآمد "سپ" رشد ۲۸ درصدی را مشاهده کرده است.

بیشترین میزان ارائه خدمات "سپ"

میزان درآمد از کارمزد POS + بورس نیوز

شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش در دی‌ماه سال جاری، بیشترین میزان فروش (ارائه خدمات) را از بخش «درآمد حاصل از سایر کارمزد POS» با ۱.۱۶۳ میلیارد ریال به خود اختصاص داده، این میزان درآمد نسبت به ماه گذشته کمتر از یک درصد رشد داشته، همچنین در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۷ درصد افزایش درآمد به ثبت رسانده است.

بیشتر بخوانید:

کارمزد POS" بیشترین درآمد را داشت

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
۲.۱۵۷ میلیارد ریال درآمد این شرکت پرداخت به ثبت رسید؛

افزایش درآمد ۶۰ درصدی "سپ"/ "کارمزد POS" بیشترین درآمد را داشت

"سپ" در آبان ماه ۲.۲۵۴ میلیارد ریال درآمد داشت؛

افزایش ۴۹درصدی درآمد "سپ"

ارسال نظر