بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲
در بازار مشتقه بورس کالا اتفاق افتاد؛

انعقاد بیش از ۱۶۱هزار قرارداد آتی در بورس کالا

انعقاد بیش از ۱۶۱هزار قرارداد آتی در بورس کالا
در بازار مشتقه بورس کالا معامله گران تعداد ۱۶۱هزار و ۲۷۹قرارداد آتی را بر پایه ۹سررسید فعال و به ارزشی بیش از ۲۲۸۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال منعقد کردند.
کد خبر : ۲۳۵۴۵۱

بازار مشتقه بورس کالا+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، در بازار مشتقه بورس کالا معامله گران تعداد ۱۶۱هزار و ۲۷۹قرارداد آتی را بر پایه ۹سررسید فعال و به ارزشی بیش از ۲۲۸۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال منعقد کردند.

بر اساس این گزارش، در جریان معاملات هفته‌ای که گذشت تعداد ۷۵۸ قرارداد آتی پسته بر پایه دو سررسید بهمن ماه ۱۳۹۹ و فروردین ماه سال ۱۴۰۰ و به ارزش تقریبی ۱۰۴ میلیارد و ۸۳۶ میلیون ریال منعقد شد.

معامله گران با انعقاد ۱۶۰ هزار و ۱۶ قرارداد آتی زعفران نگین در ۳ سررسید معاملاتی اسفندماه امسال و اردیبهشت و تیر ماه سال آینده، بیشترین حجم و ارزش معاملات را به نگین طلای سرخ اختصاص دادند و ارزش ۲۱۷۵ میلیارد و ۹۹۶ میلیون ریالی را رقم زدند.

انعقاد ۴۶۴ قرارداد آتی زعفران پوشال به ارزش تقریبی ۴ میلیارد ریالی نیز ره آورد معاملات هفتگی این دارایی پایه در دو سررسید اسفند ماه سال جاری و اردیبهشت ماه سال آینده بود.

در این هفته ۴۱ قرارداد آتی زیره سبز نیز در دو سررسید بهمن ماه جاری و خرداد ۱۴۰۰ منعقد شد تا این دارایی پایه معاملات هفتگی خود را با ثبت ارزش بیش از ۲ میلیارد ریالی به پایان برساند.

بیشتر بخوانید:

انعقاد بیش از ۱۳۶ هزار قرارداد آتی زعفران، پسته فندقی و زیره سبز

اشتراک گذاری :
ارسال نظر