بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴
عضو هیات مدیره کارگزاری بورس بیمه ایران گفت:

جلوگیری از تخلف با افزایش آگاهی سهامداران

جلوگیری از تخلف با افزایش آگاهی سهامداران
عضو هیات مدیره کارگزاری بورس بیمه ایران گفت: افرادی که قصد دارند در بورس شرکت کنند حتما باید خود را از نظر دانش مربوط به این بازار به روز کنند، چون در غیر این‌صورت ممکن است در خرید و فروش سهام خود دچار مشکل شوند و درنهایت نارضایتی و شکایت در پی داشته باشد.
کد خبر : ۲۳۵۶۵۱

عضو هیات مدیره کارگزاری بورس بیمه ایران+بورس نیوز


به گزارش بورس نیوز، سید محمدجواد میرطاهر با تاکید بر اینکه بازار سرمایه نیازمند ورود آگاهانه بوده، اظهار کرد: افرادی که قصد دارند در بورس شرکت کنند حتما باید خود را از نظر دانش مربوط به این بازار به روز کنند، چون در غیر این‌صورت ممکن است در خرید و فروش سهام خود دچار مشکل شوند و درنهایت نارضایتی و شکایت در پی داشته باشد.

عضو هیات مدیره کارگزاری بورس بیمه ایران به برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف در این شرکت اشاره کرد و افزود: دوره‌های آموزشی در عناوین مختلف آشنایی با بازار سرمایه، تابلوخوانی، تحلیل تکنیکال مقدماتی و پیشرفته، تحلیل بنیادی مقدماتی و پیشرفته، صفر تا صد حق تقدم و ... به شکل آنلاین برگزار می‌شود که دلیل اصلی آن رعایت پروتکل‌های بهداشتی و قطع زنجیره ابتلا به کروناست.

سید محمدجواد میرطاهر تاکید کرد: برگزاری این دوره‌ها همیشه مورد تاکید مدیران اقتصادی شرکت بوده به نحوی که از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۵۰۰ نفر در دوره‌های آموزشی کارگزاری بورس بیمه ایران شرکت کرده‌اند که این رقم نشان می‌دهد با وجود نوسان‌های اخیر شاخص کل، شهروندان به اهمیت کسب دانش بورسی آگاهی دارند.

این عضو هیات مدیره کارگزاری بورس بیمه ایران، نقطه قوت دوره‌های آموزشی شرکت زیرمجموعه بیمه ایران را کاربردی بودن آن‌ها دانست و تاکید کرد: آگاهی سهامداران می‌تواند از بروز تخلف احتمالی در بازار جلوگیری کند و راه سواستفاده‌های مالی و تضییع بیت‌المال را بگیرد.

بیشتر بخوانید:

عجله رئیس برای شوک درمانی/هوشیار بخوابید

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سیگنال مثبت متولیان، سوختی برای رشد دوباره بازار سرمایه
مدیرعامل شرکت مشاور سرمایه گذاری معیار در گفت‌و‌گو با بورس نیوز تاکید کرد

سیگنال مثبت متولیان، سوختی برای رشد دوباره بازار سرمایه

برنامه‌های ویژه مدیران اقتصادی به ثمر نشست + اسناد
جزییات رکوردشکنی‌های کارگزاری بورس بیمه ایران؛

برنامه‌های ویژه مدیران اقتصادی به ثمر نشست + اسناد

مدیرعامل کارگزاری بورس بیمه ایران در گفت‌وگو با بورس نیوز:

اصلاح ساختارها راهکار حمایت از بازار سرمایه

ارسال نظر