بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به اجرای بی نظیر حقوقی ها در حراجستان بورس و خوش خرجی بانک لاکچری ساز و...
کد خبر : ۲۳۵۹۹۸

خواندن ۵ دقیقه

خیز حقوقی ها برای سیمرغ بلورین

 

به گزارش بورس نیوز، سیمرغ بلورین امروز را باید به بعضی حقوقی های بانکی داد. همان ها که در جشنواره حراجستان سهم، چالش مانکن را به تصویر کشیدند و طوری دسته جمعی منفی ها را نظاره می کردند که شک کردیم نکند پشت پرده اتفاقی افتاده و ما بی خبریم. ولی دوستان از همان پشت یواشکی گفتند هیچ خبر بدی نیست؛ میخواهند قیمت ها را پایین بکشند تا خرید را جذاب تر کنند! و صد افسوس که جز این کار راه دیگری برای خلق جذابیت بلد نیستند.

 

گرانی در دل امید به ارزانی

هر چند خیلی ها منتظر کاهش نرخ ارز و ارزانی هستند؛ ولی شواهد حاکی از آن است که نه فقط چیزی ارزان نخواهد شد، که گرانی هم در راه است. دوستان در بازار فولاد گفته اند چرت می زدیم، ناگهان دیدیم قیمت ها ۵۰۰ تومان گران شد! سیمانی ها هم ۳ سناریو روی میز صمت گذاشته اند که قیمت ها شناور شود و گویا یکی از این سناریوها، درخواست افزایش نرخ ۱۰۰ درصدی سیمان است! قندی ها هم پیگیر افزایش نرخ هستند. در بازار مسکن هم دوباره قیمت ها در حال پرواز است و بهانه شان هم این است که زمین کم داریم و پروانه های ساختمانی کمتر از تقاضای بازار است و وام نمی دهند و... قرارداد صادرات ۱۱۵۰ تن رب گوجه فرنگی هم صادر شده و باید منتظر تاثیرش روی قیمت های داخلی باشیم‌. دارویی ها هم سفت و سخت دنبال واکسن کرونا هستند. از مواد غذایی و پوشاک و... هم نگوییم بهتر است. حالا بورسی ها به امید ارزان شدن چه چیزی، چوب حراج به سهم ها می زنند معلوم نیست.

 

کسی حرف نزند بجز...

آنقدر از اظهار نظر سیاسیون در مورد بورس شکوه و گلایه کردید که رئیس باب همایون به فغان آمد و گفت زین پس جز رئیس ملاصدرا کسی حق اظهار نظر در مورد بورس ندارد! و چه تلخ است نوشداروی بعد از مرگ به بازار خوراندن... البته ایشان نفرموده اند فقط اظهار نظر ممنوع است یا دست در جیب بازار کردن هم حرام است.

 

دارندگی و برازندگی 

بانک لاکچری ساز همه چیزش آس است. مصالح داخلی انگار به مذاق دوستان لاکچری پسند خوش نیامده و ۱۵۰ میلیون دلار صرف واردات مصالح ساختمانی شده! البته مشروط به آنکه اعداد واقعی باشد و برای حساب سازی چنین کاری نکرده باشند.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
پاک نیت
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۳
آقا اگر بورس روبراه باشه که مردم نمیرن پولشون رو توبانکها سپرده بگذارن و نصف تورم سالیانه سود بگیرن!!
بازنشسته ای که پس اندازش در بورس دزدیده شد.
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۷
سلطانهای بورسی در بدنه ...و .هستن که پول مردم را در بورس مال خود کرده اند .میلیونها نفر 70 تا 90 درصد پس انداز و داراییشان در بورس به جیب این سلطانها منتقل شده و هر کدام چند ده هزار میلیارد تومن قبل از سقوط بورس به جیب زدن و بعد با خیال راحت فرمان ریزش و سقوط بورس صادر شد..قطعا ایران تنها کشور روی کره زمین است که .و .جیب مردمش را میزنند و به جیبهای بی انتهای خودشان میریزند غافل از اینکه یکروزی همه ان پولهای حرام از حلقومشان بیرون کشیده خواهد شد...
عبادی
Germany
چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۲
واقعا با شعبده بازی و رندی گری دست در جیب ملت بدبخت که ازهرسومورد فشار زندگی هستند هنر نیست هنر آنست که باتدبیرهای اقتصادی مردم رو شریک وسهیم در رونق بازار میکردند وازاین باب همه احاد جامعه بهره مند میشدوباعث رفاه اجتماعی و رضایت عمومی میشد که این معامله ایست دوسر سودکه هم خداراضی هست وهم بنده خدا