بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹
در پاسخ به صدای سهامدار انجام می‌شود؛

مصاحبه اختصاصی بورس‌نیوز با مدیرعامل فرابورس ایران

شما سهامداران عزیز، می‌توانید در بخش «نظرات کاربران» این مطلب، سوالات خود را از مدیرعامل فرابورس ایران مطرح نمایید.
کد خبر : ۲۳۶۳۲۱
نویسنده :
صدای سهامدار
مصاحبه اختصاصی بورس‌نیوز با مدیرعامل فرابورس ایران
 
به گزارش بورس‌نیوز، بنا به ارائه درخواست‌های متعدد در بخش "صدای سهامدار"، تحریریه بورس‌نیوز در روزهای آتی مصاحبه‌ای را با امیرهامونی مدیرعامل فرابورس ایران انجام خواهد داد.

بورس‌نیوز در راستای رسالت خبری خود پیرو مصاحبه با "مدیرعامل شرکت فرابورس" بارها از طریق مسئولان هماهنگ‌کننده این شرکت پیگیری‌های فراوانی را به‌عمل آورد تا پاسخ به "صدای سهامدار" اینبار از سوی اهالی نبش خیابان دیدار به گوش سهامداران برسد اما؛ نهایتا پس از لغو دو نوبت قرار مصاحبه، تنها ۳۰دقیقه وقت برای پاسخ به سوالات شما سهامداران عزیز از سوی مدیرعامل فرابورس اختصاص یافت.

بر همین اساس نیز بخاطر محدودیت زمانی در نظر گرفته شده، امکان طرح سوالات منتخب "صدای سهامدار" منطقا وجود نخواهد داشت.

بنابراین به‌احترام به شما سهامداران گرامی این مصاحبه به‌خاطر مقدار وقت اختصاص‌داده شده مدیرعامل فرابورس انجام نخواهد شد.

از سوی دیگر، در صورت تمایل مدیرعامل فرابورس برای پاسخ به سوالات منتخب در بازه زمانی مناسب، بورس‌نیوز آماده مصاحبه خواهد بود.

شما سهامداران عزیز، می‌توانید در بخش «نظرات کاربران» در پایین صفحه، سوالات خود را از مدیرعامل فرابورس ایران مطرح نمایید.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
ارسال نظر
نظرات بینندگان
امیر
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹
سلام این بازار صاحب ندارد؟ قانون ندارد؟ سهم #دی رو از 8300تومن آوردن رو 4500 تومن! بعد بیش از 5بار تو این محدود از سهامداران و خانواده معزز شهدا و ایثارگران نوسان گرفتند. بعد تا 3000تومن یک تنه صف فروش کردند! رو 3 هزار تومن سهمو بستن و الان با منفی 26% درصد! بدون هیچ دلیلی! سهمو باز کردن! یعنی از 8300 اوردن رو 2100! چرا؟
مگه بانک ورشکسته شده؟ افزایش سرمایش تایید نشده؟ مدیراش فرار کردن؟ به چه دلیلی باید وقتی که خود سازمان بورس دامنه رو تا منفی2 کاهش داده این سهم با منفی26 درصد باز بشه؟ لطفا پیگیری کنید
معین
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
خدا ............ کنه همین
امیر
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲
لطفا بپرسید چی از جون مردم می خواهید کی ..........میکنید برید بابا ازتون .......
جعفرى
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲
چه ساده !!!؟ اينها مگه كاره ايى هستند و يا تصميم گيرند !!!؟ مثل هميشه آسمون و ريسمون به هم ميبافند و دروغ تحويل ميدهند
حمید
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
دوشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴
ایشون چرا در جهت صعودی شدن بازار سرمایه تلاشی نمیکنن؟از وقتی که به یاد دارم آقای هامونی فقط وعده وعید الکی دادن و اصولا مدیر فوق العاده محافظه کار و ..... هستن که هیچ وقت صدایی ازش در نیومده فقط جهت حفظ میز ریاست
رقیه منفرد
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵
چرا این بلا رو سر بازار پایه میارید ؟؟
اخه تا کی ظلم
مردم به دعوت شما امدند
همه خراب بازار پایه خرابتر
کامیار فقه مجیدی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹
سلام اقای هامونی عزیز.متاسفانه چند روز قبل چندتا از شرکت های سودساز و بزرگ بازار از جمله #وسدید #کیسون که در شرایط تحریم با تکیه بر توان داخلی توانستند سود قابل توجهی بسازند و افتخاری واسه کشور باشند با بی توجهی و اقدام شبانه و بدون تذکر قبلی به بازار پایین تر انتقال دادند و باعث ضرر سنگین به ما سهامدارا و شرکت شدند و متاسفانه شما نه تنها اقدام مثبتی انجام ندادین بلکه باعث ایجاد مشکلات جدید واسه ما و شرکت ها شدین.ممنون میشیم بررسی کنین و اقدامات خودتون رو اعلام بفرمایین.
وحید
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱
شرکتی که سه شیفت کار میکنه و کلی قرارداد مهم داخلی رو در راستای جهش تولید و اشتغال برمیداره چرا باید در زمره تابلوی نارنجی قرار بگیره؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱
یکی از عوامل نفوذی اصول گرا ها در بازار بورس با تفکر ریزشی قیمت
m
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷
سلام
لطفا از جناب هاموني درباره نماد #فرابورس ، شركتي كه تحت مديريت خودشون است سوال بفرماييد كه چگونه است با اين همه رشد درآمدي نسبت به سال گذشته، شركتهاي در صف پذيرش، راه اندازي آتي تابلوهاي جديد، آغاز بكار بازار متشكل ارزي و كلي خبرهاي ديگه،
ارمغان سهامداران #فرابورس از ابتداي سال، بازدهي منفي اين نماد بوده است؟
البته اگر در جواب نفرمايند كه عرضه و تقاضا تعيين كننده قيمت و رورند سهم هست و اينكه همه سهام ريزش قيمت داشته اند و #فرابورس هم از اين قاعده مستثني نبوده است!!!!!
جناب هاموني بازدهي اكثر شركتها با وجود ريزشهاي بازار نسبت به ابتداي سال هنوز هم مثبت است، اما #فرابورس ...
سپاس
اشوری
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱
جناب هامونی
الان به نظر شما با تغییراتی که در بازار پایه انجام دادید و این بازار رو نابود کردید شفافیت افزایش یافته؟
ایا انتقام عدم شفافیت مدیران رو از سهامداران میگیرید؟
ایا بهتر نبود برای مدیران متخلف جریمه یا انفصال از هیات مدیره در نظر میگرفتید؟
ناشناس
Canada
دوشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸
این آقای هارمونی نمیتونه از سهم خودش(نماد فرابورس از 8800 شده 3500 در حالیکه درآمد شرکت چند برابر شده) حمایت کنه اون وقت میخواد بیاد چی بگه، شما اگر قصد حمایت از بازار رو دارید که ندارید اول از سهم خودتان شروع کنید که بازدهی از اول سال منفیه
دانا محمودی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶
با سلام، نزول شرکت کیسون به بازار نارنجی، از شرکت پرسیدیم که میگن قبل فرستادن نماد به به بازار پاینتر قبلش باید اختار بدن و فرصت بگذارند، و در ضمن شرکت کیسون، دلیل عدم ارایه صورت های مالی حسابرسی نشده را کرونا و تحریم اعلام میکنه که حتی شرکت فرا بورس قبلش گفته بخاطر کرونا امکان این هست که دیرتر صورت مالی رو اعلام کنند،
مجتبی شجاع رضوی
United States of America
دوشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰
چرا تو تصمیماتتون به نقد شوندگی که اولین اصل سرمایه گذاری در بورس هستش بهاء نمی‌دید؟ چرا نرخ اخزاء داره میره بالا اونم تو اینروزا که بازار تشنه نقدینگی هستش؟ چرا وقتی می‌بینید بازار تشنه نقدینگی هستش عرضه اولیه انجام میدید؟ شما اصلا تو باغ هستید؟ میدونید دارید چکار میکنید؟
علی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱
درباره نماد ثتران سوال کنید که چرا یکی از پربازده ترین سهم های انبوه سازی معلق مانده؟
هامون هامونی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۰
این اقای هامونی ... سهامداران بازار پایه هست دامنه نوسان ۱و۲ و۳ درصدی یعنی عدم نقد شوندگی بگید بسه این کار تجدید نظر کنید ایه که نازل نشده
ما یا باید صف خرید باشبم یا صف فروش هامونی میخواد دل سهامدار بدست بساره فقط قانون بازار پایه اصلاح کنه
پیشنهاد هم اینه حجم مبنا افزایش بدن اما دامنه نوسان وردارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۳
بعد از ۵ سال توی بازار بودن،ی لطفی کنید سهام ازاد کنید تا ما بریم! .... سازمان بورس
ناشناس
Canada
دوشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۴
آفای هامونی بینید همه قیمت ها ۷۰ تا ۸۰ درصد اونده پایین سهامداران به جز خدا هیچ کس را ندارند تو این شرایط شما چطور تونستید کیسون را به بازار پایین تر انتقال دادید اون دنیا چجور می خوایی پاسخ بدی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۱
این رو بدونید که این سهام داران متضرر قطعا دیر یا زود از هر راهی این زیانی که کردند رو در میارند و دیگه شرافت و درستکاری میشه طلای نا یاب.این شرایط رو قطعا مسئولین بی لیاقت باعث شدند و فرهنگ و اقتصاد و جامعه رو نابود کردند.کسانی هم که شغلشون نوسان گرفتنه یا از این کارمزدها درآمد دارند این رو بدونند که این درآمدها رو جای درستی خرج نخواهند کرد و فکر میکنند که برنده شدند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۳
سهام این شرکت های غیرشفاف صرفا محلی شده برای جیب بری بازیگران و سفته بازی هاشون
متاسفانه سهم کارخانه های ورشکسته و شرکت های محفلی شبیه دستگاه پول چاپ کنی برای بزرگان دزد ! و دستگاه پول سوزی برای مردم بیچاره شده
به نظرم دامنه نوسان این سهم های بازار پایه باید 0 تا منفی 25 بشه تا بازیگران کثیف اونا بدون فرابورس کازینو نیست

لعنت به این مملکت بی صاحب
نادر اقبالی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۵
درود بر شما
جان بورس نیوز لطفا از مدیر بپرسید چرا این مدیران و اساتید سازمان این همه فکرشون را مشغول می کنند؟ خسته نمیشن؟ چرا پیوسته و شبانه پارامترها (نوسان و حجم و اعتبار و ...) تغییر می دهند؟ اما 30 سال کشید تا نمادی را بخاطر عدم ارائه صورتمالی به مدت طولانی نبندند، مگه این از اصول اقتصاد نیست که اگه بخوای اقتصاد کشوری را نابود کنی دائم قوانین و بخشنامه صادر کن و تغییر بده، یعنی هنوز نمی دونند بورس مسیر خودش را میره! چرا سازمان بورس مستقل نمیشه؟ چرا دولت میتونه برای کسری بودجه و سهام عدالت دست تو جیب سهامداران بکنه و حقوقی ها و صندوق ها را مکلف به خرید اوراق کنه؟ چرا سازمان شما این همه بزرگ و مدیر داره و چندین سازمان تقریبا موازی کاری می کنند؟ چرا از کارشناسان کشورهایی که چندین قرن در بورس سابقه دارند استفاده نمی کنید؟ چرا وقتی سهام چهار شرکت پالایشگاهی بشدت حبابی بود، سازمان شما اجازه داد دولت مردم را دعوت به خرید ETF اش و بورس کند و هیچکدام از افراد داخل سازمان حرفی نزد؟ چرا تاکنون در طول عمر سازمان بورس ایران حتی یکبار نشده که در پیام یا کدال بگه مثلا ساعت 10 یا 60 دقیقه بعد باز میشه و دقیقا همون موقع باز بشه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۴
لطفا در مورد سامانه معاملاتی تبادل ارز که شرکت فرابورس جز ذینفعان آن هستند صحبت بفرمایند و علت عدم گزارش بر روی کدال فرابورس را توضیح بفرمایند.
در مورد ارز های دیجیتال صحبت نمایند که آیا شرکت فرابورس برنامه برای ایجاد سامانه و نظم دهی به این بازار در ایران دارند یا خیر؟
با تشکر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۰
جناب هامونی آیا تصمیم اخیر سازمان بورس مبنی بر دادن گزارش پیش بینی eps سال مالی جاری و آینده برای شرکتا اجباری والزام آور هست یانه ؟ امروز به شرکتی درین مورد زنگ زدم گفتند الزامی به دادن پیش بینی نداریم !!
مجید
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۹
واقعا خدایی هم وجود دارد آنقدر جیب ملت که پای همه چیز ایستادن را نگذارید خالی کنند
سید رشتی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۱
سلام. من الان ۶ ماهه سهامدار هستم. شما هم همش مردم رو دعوت به سهامداراش بلندمدت میکنید. ۶ماه بلندمدت نیست؟ ۷۰ درصد تو ضرر هستم. زندگیم پودر شده. نمی تونید استعفا بدید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۳:۳۰
سلام آقای هامونی اگه دوکلاس سواد داشتن اینو میدونستن که باقوانینی که برای بازار پایه وضع کردن از بیخ بن اشتباه است پس چه سوالی از همچین مدیری بپرسیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۳:۴۲
سلام از آقای هامونی بپرسید شما که توان مقابله با کم کاری مدیران شرکت راندارید چرا فشار رابر سهامدارن میارید بعنوان مثال سهم کیسون را لز بازار زرد به بازار نارنجی منتقل کردید ودلیل آن روهم ندادن گزارشهای کیسون دونستین ایا این سهامدار بود که باید گزارشها ارسال میکرد یا مدیران شما با این قوانین بی خود که وضع میکنید سهامدار خرد را توبیخ میکنید نه مدیران رااگر توان ندارید مدیران رو توبیخ کنید حداقل سهامدار خرد شرکت توبیخ نکنیدوالبته شاید دستهایی پشت پرده هست که شما هم با انها همکاری میکنیدیا اینکه قوانین از بیخ بن مشکل دارد اگر چنین است چرا شما که بعنوان مدیر که حق حقوقتان را از سهامدار میگیرید در وضع قوانین که انجام میدهید منافع سهامدار را در نظر نمیگیرید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۳:۵۵
1.ارزش گذاری شرکت های عرضه اولیه
2.عدم حمایت از نرخ عرضه اولیه
3.دلیل گران عرضه شدن عرضه اولیه ها
4.رانت در نوبت قرار دادن و فساد در عرضه گران قیمت
5.شفاف سازی در مورد فرابورس و نرخ سهامش که منشا فساد است.
امیرحسین
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹
سلام چرا نماد هایی که قرداد بازار گردانی دارند در صف فروش خرید نمی کنند برای مثال نماد گدنا بازار گردان در صف خرید هر روز یک میلیون در صف خرید عرضه می کرد بعد که نماد صف فروش شد حتی یک دونه هم از صف فروش خرید نمی کنه چه طور این تخلفات پیگیری نمیشه
علی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷
چرا برای معضلاتی چون جمع کردن شناوری سهم ها در سهم های کوچک و بالا بردن نجومی قیمت آن هیچ اقدام پیش گیرانه ای انجام نمی شود؟
رسول
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵
با سلام.
مدیر عامل محترم ایا ازوضع بورس اطلاع دارید ؟
آیا بورس و هرروز میبینی؟
آیا میدونی من خرده پا وام ازدواج دخترم را گذاشته بودم بفنا رفته؟
اگر واقعا نمیتونید کنترل کنید لااقل تشویق به خرید نکنید.
دوبار خاستم خودکشی کنم خانواده ام نزاشتن.
خدا همه چیز را میبیند .منتظر انتقام سخت باشید که دامنتون را خواهد گرفت ..
هیچ امیدی به بورس نیست روز بروز بدتر میشه ..
حالا برو شب و راحت بخواب بدون وجدان درد .والسلام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱
دوستان بورس نیوز ، وعده مصاحبه چی شد؟ نکنه آقای هامونی مصاحبه نکرده؟ حداقل خبر مصاحبه رو پایین بیارید
رهگذر
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶
۱- ایمپکت مارکت داره اجرا میشه؟
۲- تحقیق و تفحض مجلس از بورس به کجا رسید؟
۳- بورس و فرابورس روی هم رفته حدود ۱۵۰۰ همت از محل کارمزد سود کردن چرا تنها در حدود ۱۰۰ همت برای طرح توسعه مراکز داده (هسته معاملات) هزینه شده؟ هنوز هم هسته معاملات (عمدی یا سهوی؟) دچار مشکل میشه مثل چهارشنبه ۱۳ اسفند که میخواستن جلوی صف فروش شدن اپال رو بگیرن
سهامدار قدیمی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۸
پیشنهاد محدوده قیمت پایه و کلا قیمت‌گذاری عرضه اولیه بر چه اساسی توسط کی انجام میشه شرکت یا بورس و نظارت آن با کیست
حسین
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹
تا موقعی که چند تا بچه ........... مثل این عالیجناب برای زندگی مردم تصمیم میگیرن حال و روز این مملکت بهتر نمیشه. اینا نمیدونم به کجا وصلن که شرشونم کم نمیشه. از در میندازنشون بیرون، از دیوار میان تو.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۲
با سلام. آقای هامونی بفرمایند مدرک تحصیلیشون از مقطع لیسانس چی هست؟ ارتباط ایشون با دکتر علی حسینی مدیر عامل بورس انرژی چی هست؟ ایشون چطور از سمت یک کارشناس در اداره نظارت بر بورسها و بازارها که در آن مقطع آقای محمود رضا خواجه نصیر مدیرشون بودن، به فرابورس ایران منتقل شدن با سمت ناظر بازار؟ چطور از سمت ناظر بازار فرابورس به سرعت مدیرعامل فرابورس شدن و همچنان هم باقی موندن؟ حتی اگر خود آقای هامونی حاضر به پاسخگویی به این سوالات نباشن، تیم بورس نیوز به عنوان یک رسانه جستجو کنه و نتایج را برای عموم منتشر کنه. تا مردم ببینن که افراد بی ریشه و بی مغز و بی محتوا، صرفا به خاطر روابطشون در اریکه قدرت هستن. بفرما ... بسم ا... این هم سوژه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲
از اینجا تا خود میز مدیر عامل فرابورس ............................
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
فقط این موضوع را جهت یادآوری و اطلاع ایشان نشر بدهید: سمت مدیر عاملی برازنده قامت هامونی نیست. خودش هم بهتر از همه میدونه که چطوری به این سمت جلوس کرده ولی چون از نجومی بگیران سازمان هست نمیتونه از خوان نعمت (مفت ..... ) دست بکشه! اینم جمله جهت اطلاع هامونی: در آینده نزدیک بعد از برکناری قطعا تاوان کثافتکاری هایش را خواهد داد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴
میگم هامونی از وقتی که مدیر عامل شده و سهامداران بازار را با خاک یکسان کرده... خیلی بهش ساخته!! فربه شده و شکم ........ای هم برا خودش دست و پا کرده؟ خخخخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۴:۱۳
چراهمه چیزبالامیره بورس پایین می یادبخداماهزارامیدثبت نام بورس کردیم الان تاحتی پول خودم راهم نمیدنداون افرادسرکرده میدونندکه بورس پایین می یادپولهاشون رابرداشتندمیموننداین اقشارضعیف جامعه که حقشون ضایع شدبخداپول یتیم خوردن نداره برایه مدتی بورس رابالاببریدتامااین پولمون رابرداریم بعده چی میخوایدپایین بیاریدش