بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳
میزان بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری "خبهمن" ۱۵.۹۸۶ میلیارد ریال گزارش شد؛

سرمایه‌گذاری "خبهمن" ۵۳ درصد رشد کرد

سرمایه‌گذاری
بشترین میزان بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری "خبهمن" در بخش خارج از بورس، در اختیار «خودرو و ساخت قطعات» با بهای تمام‌شده ۶٫۹۰۳ میلیارد ریال بوده است.
کد خبر : ۲۳۶۳۲۵

خواندن ۵ دقیقه

گروه بهمن+بورس نیوز

به گزار گروه تحقیق بورس نیوز، گروه بهمن در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به بهمن‌ماه سال جاری، مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌های خود را طی دوره یک‌ماهه مبلغی بالغ‌بر ۱۵٫۹۸۶ میلیارد ریال گزارش کرده که بیشترین سهم از این سرمایه‌گذاری‌ها را بخش «خارج از بورس» در اختیار دارد.

عملکرد ماهانه

میزان بهای‌تمام‌شده بخش «خارج از بورس» در بهمن‌ماه برابر با ۹٫۳۶۶ میلیارد ریال بوده و بهای تمام‌شده بخش «پذیرفته‌شده در بورس» نیز ۶٫۶۲۰ میلیارد ریال به ثبت رسیده است.

بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری "خبهمن"

بهای تمام شده سرمایه گذاری

میزان بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌های "خبهمن" در بهمن‌ماه، نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۵۳ درصد افزایش را تجربه کرده، همچنین در مقایسه با ماه گذشته نیز ۳ درصد رشد را شاهد بوده است.

بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری در بخش «خارج از بورس» نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد ۸۶ درصدی را شاهد بوده، همچنین بخش «پذیرفته‌شده در بورس» نیز نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۲۱ درصد افزایش را تجربه کرده است.

بیشترین میزان سرمایه‌گذاری "خبهمن" در بخش «خارج از بورس»

بهای تمام شده سرمایه گذاری خارج از بورس +بورس نیوز

بر پایه این گزارش، بیشترین میزان بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری "خبهمن" در بخش خارج از بورس، در اختیار «خودرو و ساخت قطعات» با بهای تمام‌شده ۶٫۹۰۳ میلیارد ریال بوده و جایگاه بعدی را نیز «واسطه‌گری‌های مالی و اعتباری» و «سایر فعالیت‌ها» از آن خود کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

افزایش ۴۴۰درصدی سودخالص "خبهمن"

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
طبق اعلام شرکت گروه بهمن؛

"خبهمن" سوددهی را آغاز کرد

۳۲۳ ریال سود هر سهم در نیمه نخست سال مالی بدست آمد؛

تاثیر واگذاری‌های ۴شرکت بر درآمدهای "ونفت"

ارسال نظر