بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶
اهداف و اقدامات استراتژیک فولاد هرمزگان در افق ۱۴۰۲ تصویب شد
براساس فرآیند مدیریت استراتژیک و طبق روال سال‌های گذشته، درجلسه‌ای دوروزه، اهداف، شاخص‌ها و اقدامات استراتژیک شرکت فولاد هرمزگان در افق ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران شرکت نهایی و مصوب شد.
کد خبر : ۲۳۶۳۶۲

خواندن ۴دقیقه

شرکت فولاد هرمزگان+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، براساس فرآیند مدیریت استراتژیک و طبق روال سال‌های گذشته، درجلسه‌ای دوروزه، اهداف، شاخص‌ها و اقدامات استراتژیک شرکت فولاد هرمزگان در افق ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران شرکت نهایی و مصوب شد.

معاون تکنولوژی و توسعه شرکت فولادهرمزگان در ارتباط با فرآیند تدوین اهداف شرکت اظهار کرد: فرایند تدوین استراتژی‌ها از نیمه دوم دی‌ماه آغاز و درکمیته‌های تحول هفتگانه تحلیل محیط کلان، تحلیل محیط صنعت و تحلیل محیط درون سازمان و شناسایی نیاز‌ها و انتظارات ذی‌نفعان، انجام شد.

وی همچنین افزود: اهداف و اقداماتی که به طور کامل محقق نشده بودند بر مبنای منابع و قابلیت‌های مورد نیاز و ورودی‌های دیگر از جمله گزارش بازخورد تعالی سازمانی، نتایج خودارزیابی و ... بررسی شد.

معاون تکنولوژی و توسعه شرکت فولادهرمزگان ادامه داد: در این جلسات پیشنهاد اولیه اهداف و اقدامات استراتژیک سطح شرکت تدوین و برای جمع‌بندی آماده شد و در پایان بخش نهایی فرایند تدوین استراتژی سطح شرکت و جمع‌بندی و تصویب نهایی آن در روز‌های دوم و سوم اسفندماه ۹۹ انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: پس از این جلسه دوروزه، اهداف و اقدامات سطح شرکت که در اینجا نهایی شده، در کمیته‌های اصلی تحول شکسته می‌شود و هر کمیته متناسب با نقش خود در این اهداف، اقدامات متناسب تعریف و اجرایی خواهد کرد.

معاون تکنولوژی و توسعه شرکت فولادهرمزگان در پایان از حمایت‌های مدیرعامل محترم شرکت و همکاری و همراهی کلیه همکاران فولاد هرمزگان، بالاخص همکاران مهندسی صنایع که محوریت و مدیریت این فرآیند را بر عهده داشتند، تشکر و از خداوند منان برای همه کارکنان سلامتی و موفقیت‌های بیش از پیش خواستار شد.

بیشتر بخوانید: 

اشتراک گذاری :
ارسال نظر