بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز:

افزایش ریسک فعالیت در بازار رمز ارز‌ها

افزایش ریسک فعالیت در بازار رمز ارز‌ها
کارشناس بازار سرمایه گفت: با توجه به بالا رفتن ریسک و غیرقابل پیش بینی بودن بازار رمزارز‌ها در شرایط فعلی افراد وارد این بازار نشوند.
کد خبر : ۲۳۶۳۶۳

افزایش ریسک فعالیت در بازار رمزارز‌ها

به گزارش بورس نیوز، تب بازار رمز ارزها این روز‌ها در کشور بالاگرفته و افراد مختلفی با خیال کسب سود‌های آن‌چنانی وارد این بازار شده‌اند بازاری که برای بسیاری هنوز ناشناخته است و از ریسک‌های آن اطلاعی ندارند و فقط برای کسب سود وارد آن شدند.

امیر سیدی در گفت‌وگو با بورس نیوز درباره تب بالاگرفته بازار رمز ارزها اظهار کرد: نمی‌توان گفت رواج رمز ارزها به‌صورت کلی برای کشور مضر است اگر از این فضا به‌درستی استفاده شود مزایای زیادی برای کشور دارد.

کارشناس بازار سرمایه بابیان اینکه موضوع ارزش مبادلاتی از مزیت‌های رمز ارز‌ها برای کشور است افزود: با توجه به اینکه ما در مبادلات مالی در سطح بین‌الملل با مشکل مواجه هستیم کشور باید در این زمینه پیشتاز شود و حتی در مناطق آزاد کمک کند تا افراد از سایر نقاط جهان به این مناطق آمده و حتی مبادلات کالایی انجام دهند، با توجه به نقدشوندگی بالا و این اکوسیستم می‌تواند به ما کمک کند.

وی بابیان اینکه نباید فراموش کرد بازی سوداگرانه در این بازار خطرناک است، گفت: ممکن است فردی که ۶ ماه قبل وارد این بازار شده سود خوبی کرده باشد این گروه از افراد در شرایط فعلی باید اصل پول و بخشی از سودی که داشتند را از بازار خارج کنند و مابقی را در صورت تمایل در بازار نگه‌دارند.

سیدی تصریح کرد: با توجه به اینکه افراد مختلفی در دنیا در بازار رمز ارزها درگیر هستند، نمی‌توان آینده این بازار را پیش‌بینی کرد شاید پس از مدتی همانند سال ۲۰۱۳ و ۲۰۱۷ که شاهد بودیم با سقوط همراه شود.

کارشناس بازار سرمایه تأکید کرد: توصیه می‌شود افرادی که تاکنون وارد بازار رمز ارزها نشدند با توجه به بالا رفتن ریسک دیگر وارد این بازار نشوند.

بیشتر بخوانید:

سیگنال رئیس کل بانک مرکزی به بازار کریپتوکارنسی ها

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
خریداران عجول سهام، امروز در صف بیت‌کوین
کارشناس بازارسرمایه در گفت‌و‌گو با بورس‌نیوز تاکیدکرد:

خریداران عجول سهام، امروز در صف بیت‌کوین

سیگنال رئیس کل بانک مرکزی به بازار کریپتوکارنسی ها
یک تحلیلگر اقتصادی در گفت و گو با بورس نیوز تاکید کرد:

سیگنال رئیس کل بانک مرکزی به بازار کریپتوکارنسی ها

رییس کارگروه استخراج رمزارز انجمن بلاکچین تاکید کرد:

صنعت استخراج رمزارز در ایران مصادره شده است

ارسال نظر