بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶
معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با تشکر از تلاش‌های شرکت ملی گاز در زمینه توانمندسازی جوامع میزبان پالایشگاه ها، برای کمک به توانمندی داخلی سازی صنعت گاز اعلام آمادگی کرد.
کد خبر : ۲۳۶۴۹۷

خواندن ۴دقیقه

شرکت ملی گاز ایران+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، سورنا ستاری اظهار کرد: شمار فعالیت‌ها در حوزه نوآوری و پارک علم و فناوری در پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد بخصوص در بخش گوگرد، نشان‌دهنده رقم خوردن اتفاقی بزرگی در این حوزه خاص در این واحد صنعتی است.

وی افزود: نتایج این اقدام‌ها برای مردم در حوزه اشتغال بخصوص با استقرار استارت آپ‌ها و شرکت‌های نوپا و در عین حال ورود دانش‌بنیان‌ها به منطقه، به صورت کامل محسوس است.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: این موارد بخصوص در زمینه استفاده از مدیران جوان که با ایده‌های جدید به دنبال تحول و نوآفرینی هستند، نتیجه پیاده‌سازی فرهنگ کاری تازه در این منطقه و پالایشگاه است.

ستاری با ابراز شادمانی از اینکه شرکت ملی گاز ایران در زمینه توانمندسازی جوامعی که پالایشگاه در آن جا استقرار یافته، همیشه زبانزد بوده، ادامه داد: من هم از همین جا اعلام می‌کنم که برای کمک به این عزیزان با هدف موفقیت در ادامه راهی که شروع کرده اند، بخصوص در حوزه‌های برای کمک به توانمند کردن داخلی سازی صنعت گاز و جوانان منطقه در زمینه‌های مختلف آماده هستم.

وی بیان کرد: استفاده از ظرفیت‌های جوانان صاحب ایده برای توانمندسازی جوامع بیرونی، می‌تواند نقطه عطفی برای دستیابی به فناوری‌های روزآمد و صدور آن به کشور‌های منطقه باشد.

بیشتر بخوانید:

مرکز شتابدهنده تحقیق و نوآوری گروه قطعه سازی کروز افتتاح شد

اشتراک گذاری :
ارسال نظر