بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱
با حضور معاون وزیر صنعت معدن و تجارت و رییس سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده و تولید کننده شرکت‌های زرماکارون و آرد زر تندیس حمایت از حقوق مصرف کننده را دریافت کردند.
کد خبر : ۲۳۶۵۴۶

خواندن ۶دقیقه

اهدای تندیس نقره و برنز به زرماکارون و آرد زر+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز،علیرضا تابش، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در آیین اهدای تندیس نقره و برنز به شرکت‌های زرماکارون و آرد زر اعلام کرد که واحد‌های تولیدی و صنعتی کشور که ۱۰ تندیس طلایی دریافت کنند، افزون بر تندیس بلورین، ناظر افتخاری شورای سیاستگذاری حمایت از حقوق مصرف‌کننده خواهند شد.

 وی افزود: دریافت ۱۰ تندیس طلایی باید به صورت مستمربوده تا این گونه واحد‌ها موفق به دریافت تندیس بلورین و حق نظارت افتخاری شوند.

تابش ادامه داد: این گونه واحد‌های تولیدی به عنوان ناظر افتخاری با حق رای شورای سیاستگذاری حمایت از حقوق مصرف‌کننده خواهند شد تا از ظرفیت و توانمندی آن‌ها استفاده شود.

رییس سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کننده و تولیدکننده، با اشاره به اینکه تندیس سازمان حمایت از مصرف‌کننده بدون دریافت هیچگونه هزینه‌ای از شرکت‌ها و فقط بر اساس شاخص‌ها اهدا می‌شود، از مردم خواست از مراکزی که حق مصرف‌کننده را به لحاظ خدمات پس از فروش، قیمت و رسیدگی به شکایات، رعایت می‌کنند مورد حمایت خود قرار دهند.

وی بیان کردحمایت مردم از واحد‌های تولیدی نمونه، فرهنگ مشتری مداری و تولید انبوه و باکیفیت را در کشور فراگیر خواهد کرد.

تابش با قدردانی از دست اندرکاران گروه صنعتی و پژوهشی زر خاطرنشان کرد: این مجموعه افزون بر تولید، گام‌های موثری در جهت محرومیت‌زدایی و آبادانی کشور برداشته و توجه به حقوق مصرف کنندگان در اولویت کاری آن است.

رییس سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کننده با اشاره به اینکه ۲ شرکت گروه صنعتی و پژوهشی زر موفق به کسب تندیس حمایت از مصرف‌کنندگان شده‌اند، اظهار کرد: شورای سیاستگذاری حمایت از حقوق مصرف‌کننده متشکل از هشت دستگاه بر اساس معیار‌ها و بررسی شاخص‌های عمومی و تخصصی سال ۹۸ تندیس نقره و برنز را به ۲ مجموعه زرماکارون و آرد زر اهدا کرد.

وی ادامه داد: نگاه به سلایق مصرف‌کنندگان خارجی و داخلی باید اولویت کاری واحد‌های تولیدی و صنعتی قرار گیرد.

محسن امینی، مدیرعامل گروه صنعتی و پژوهشی زر نیز اظهار داشت: توجه به حقوق مصرف‌کنندگان و قیمت‌گذاری و رعایت کیفیت سرلوحه گروه صنعتی و پژوهشی زر قرار گرفته است.

وی افزود: مجموعه زر به عنوان صنعتگر متعهد افزون تولید با کیفیت و عرضه محصولات ارزان به بازار مصرف، به عنوان بازوی دستگاه‌های اجرایی در خدمات رسانی به مردم عمل می‌کند.

امینی همچنین این قول را داد که این مجموعه با تولید محصول با کیفیت و افزایش ظرفیت تولید و کار سیستماتیک و علمی تعامل خوبی با سازمان حمایت و دستگاه‌های نظارتی و اجرایی داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری :
ارسال نظر