بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرمشهر:

استارت آپ‌ها به اقتصاد هنرمندان خرمشهر کمک می‌کند

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرمشهر گفت: استارت آپ‌ها به اقتصاد هنرمندان خرمشهر کمک می‌کند به همین دلیل باید به خوبی جایگاه آن‌ها تقویت شود.
کد خبر : ۲۳۶۵۵۱

خواندن ۵دقیقه

استارت آپ+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، هادی آبیار، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرمشهر با اشاره به نشست خود با مشاور صنایع خلاق معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، مدیر توسعه فرهنگی و هنری و مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند، اظهار کرد: شرکت‌های شتاب‌دهنده، حلقه گمشده استارت آپ‌های حوزه‌های فرهنگی و هنری و بخش اقتصادی هستند و ایجاد کسب و کار‌های جدید با استفاده از ایده‌های مبتکرانه و خلاق در کوتاه‌ترین زمان در استارت آپ‌ها، ممکن است.

وی، هدف از استارت‌آپ را آموزش و ترویج کارآفرینی بیان کرد و افزود: استارت‌آپ‌ها به گونه‌ای هستند که در گروه یکی ایده خود را به اجرا می‌گذرد و اعضای گروه از نظر فکری و مالی ایده را حمایت می‌کنند تا به ثروت تبدیل شود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرمشهر گفت: طراحی و اجرای دوره‌های آموزشی و سمینار‌های علمی، اجرای رویداد‌های زیست بوم نوآوری اقتصاد عرصه فرهنگ، هنر و رسانه، طراحی و اجرای دوره‌های آموزشی از موضوعه‌ای مهم مورد بررسی در این نشست است.

آبیار ادامه داد: امید می‌رود که با زمینه‌سازی و معرفی استارت آپ‌های تخصصی حوزه فرهنگ، هنر و همکاری برای تجاری‌سازی ایده‌های آنها، گام نوینی در مسیر توسعه و ترویج فرهنگ، هنر و رسانه خرمشهر برداشته شود.

وی عنوان کرد: با شیوع و گسترش کرونا ویروس، هنرمندان از جمله اقشاری بودند که به لحاظ اقتصادی آسیب بسیاری را دیدند و تلاش می‌کنیم که از طریق استارت آپ‌ها خسارات اقتصادی ایجاد شده به هنرمندان را جبران کنیم و به حداقل برسانیم.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرمشهر گفت: حمایت از استارت آپ‌ها و شتاب‌دهنده‌های تخصصی این حوزه با هدف رونق اقتصادی فرهنگ و هنر، حمایت از اجرای طرح‌ها و ارتقای فناوری‌های این عرصه با استفاده از شبکه‌سازی شرکت‌های دانش‌بنیان و تجاری‌سازی ایده‌ها از محور‌های اصلی این نشست بود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر