بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹
جشنواره کارشناسی خودرو
کارشناسی خودرو به بررسی کامل خودرو از نظر بدنه، فنی و موتور به منظور تعیین میزان سلامت خودرو و ارزش واقعی آن گفته می‌شود.
کد خبر : ۲۳۶۵۹۰

خواندن ۴دقیقه

جشنواره کارشناسی خودرو +بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، کارشناسی خودرو به بررسی کامل خودرو از نظر بدنه، فنی و موتور به منظور تعیین میزان سلامت خودرو و ارزش واقعی آن گفته می‌شود. بسیاری از افرادی که به دنبال خرید خودروی دست دوم و یا حتی صفر هستند برای اطمینان از سلامت خودرو نیازمند استفاده از کارشناسی تخصصی خودرو هستند.

مجموعه «اتوشناس» برند جدید اتوخسروانی، خدماتی جدید را به سبد سرویس‌دهی خود در زمینه خدمات پس از فروش افزوده است. نیاز جامعه به خدمات کارشناسی، مدیران اتوشناس را بر آن داشته تا در جشنواره‌ای یک ماهه توانمند‌های خود را به نمایش بگذارند.

برای ورود به صفحه اصلی سایت اتوشناس از لینک اتوشناس وارد شوید.

در این جشنواره، خدمات متنوعی در اختیار صاحبان خودرو قرار می‌گیرد که شامل بررسی اصالت خودرو براساس شاسی موتور و اسناد آن، بررسی سلامت فنی خودرو با تجهیزات و ابزار پیشرفته و بررسی سلامت بدنه خودرو در اتاق تشخیص رنگ مخصوص و مجهز است.

در واقع با این فرصت استثنایی آنچه شرکت‌های خدمات پس از فروش با مبلغ بیش از یک میلیون تومان در اختیار صاحبان خودرو قرار می‌دهند، اتوشناس با پیشرفته‌ترین تجهیزات این خدمات را فقط با ۱۰۰ هزار تومان به متقاضیان ارائه می‌دهد.

گفتنی است، خدمات کارشناسی اتوشناس با تضمین ۱۰۰ درصدی بوده و اگر در اثر تشخیص اشتباه و خطای انسانی خسارتی به خودرو وارد شود، ۱۰۰ درصد جبران می‌شود. برگه تضمین هم با هولوگرام و مهر مخصوص به خریدار داده می‌شود.

به‌طور قطع بررسی سلامت خودرو و تضمین امنیت سرنشینان آن با بهترین خدمات، هزینه‌کرد خانواده‌ها را کاهش می‌دهد.

این مبلغ برای خودرو‌های داخلی و خارجی، ارزان‌ترین و گران‌ترین تفاوتی نمی‌کند. شما صاحب پراید باشید یا بی‌ام‌و سری۷ با مبلغ ۱۰۰ هزار تومان می‌توانید سلامت خودرو خود را تضمین کنید. در این خدمات استثنایی ۹۵ آیتم فنی خودرو مورد بررسی قرار می‌گیرد. جشنواره «اتوشناس» قرار است به مدت یک ماه از ۱۸ بهمن تا ۱۸ اسفند ادامه داشته باشد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر