بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶
حمایت سه کلیک از نخستین دوره مسابقات پلی استیشن بین کسب و کار‌ها
نخستین رویداد مسابقات پلی استیشن بین سازمان‌ها با عنوان «کولیگ» با طراحی و اجرای «ایونتایم» و با حمایت شرکت «سه کلیک» از ۲۵ بهمن الی ۶ اسفند ۹۹ برگزار شد و تیم هزارتو فاتح این دوره از مسابقات شد. شرکت‌های سه کلیک، آپارات، اسنپ فود، هزارتو و باشگاه کسب و کار باکس از دیگر حامیان این رویداد بودند.
کد خبر : ۲۳۶۷۱۸

خواندن ۳دقیقه

حمایت سه کلیک+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، نخستین رویداد مسابقات پلی استیشن بین سازمان‌ها با عنوان "کولیگ" با طراحی و اجرای "ایونتایم" و با حمایت شرکت "سه کلیک" از ۲۵ بهمن ماه الی ۶ اسفند ماه برگزار شد و تیم هزارتو فاتح این دوره از مسابقات شد. در این مسابقات که از ۲۵ بهمن ماه آغاز بکار کرد، ۳۲ تیم از شرکت‌ها و استارت آپ‌ها برای بازی FIAF۲۱ رو در روی یکدیگر قرار گرفتند.

مسابقات کولیگ که با هدف ارتباط بیشتر بین سازمان‌ها و خلق انگیزش درون و بین سازمانی شرکت‌ها توسط "ایونتایم" طراحی شد با استقبال سازمان‌ها و کسب و کار‌های بزرگ و کوچک روبرو شد. شرکت‌های آپارات، تپسی، دلتابان، اسنپ فود، دیجی کالا، دیجی استایل صباویژن، سه کلیک، شیپور، کلاکت، الوپیک، اسنپ تریپ، و ... از تیم‌های حاضر در این سری مسابقات بودند که توسط ایونتایم طراحی شده بود. به برندگان این مسابقه، یک دستگاه پلی استیشن ۵، وجه نقد و دیگر جوایز اهدا شد.

در این مسابقات که با حمایت سه کلیک برگزار شد تیم هزارتو به مقام نخست، تیم آپارات به مقام نایب قهرمانی و تیم تپسی به مقام سوم دست یافتند.

به برندگان این مسابقه، با حمایت سه کلیک، یک دستگاه پلی استیشن ۵، وجه نقد و دیگر جوایز اهدا گردید. استارتاپ "سه کلیک" که به تازگی فعالیت خود را در حوزه گردشگری آغاز کرده، با حمایت از این رویداد خاص رویکرد مدرن و پیشرو برند خود در برابر مخاطبان را به نمایش می‌گذارد.

شرکت‌های آپارات، اسنپ فود، هزارتو و باشگاه کسب و کار باکس از دیگر حامیان این رویداد بودند.

سه کلیک از خانواده دلتابان

سه کلیک مجموعه‌ای است که بواسطه تجربه ۲۵ ساله شرکت دلتابان در صنعت سفر و گردشگری آغاز به کار کرده و مخاطبان شرکت دلتابان اکنون می‌توانند مزیت‌های رقابتی این شرکت ممتاز و دارنده عنوان "برند برتر گردشگری" در سه سال متولی را در وب سایت و اپلیکیشن "سه کلیک" نیز تجربه کنند.

از مزیت‌های سه کلیک می‌توان از امکان رزرو اینترنتی بلیط تمامی جاذبه‌های گردشگری در سراسر دنیا، امکان تعیین بودجه از سمت مسافر و دریافت بهترین پکیج‌های سفر از سه کلیک، رزرو آنلاین انواع بلیط هواپیما داخلی و خارجی با تمامی ایرلاین‌های دنیا، ارائه ارزانترین قیمت خدمات سفر، دریافت خدمات تور‌های لحظه آخری، پرداخت ریالی برای رزرو هتل در سراسر دنیا و صدور آنی واچر را نام برد.

استارت‌آپ سه‌کلیک در وب سایت www.۳click.com برترین خدمات سفر و گردشگری را به مخاطبان ارائه می‌دهد.

گفتنی است، کولیگ با استقبال کسب و کار‌های بزرگ و کوچک روبه رو شد و شرکت‌های آپارات، تپسی، دلتابان، اسنپ فود، دیجی کالا، دیجی استایل صباویژن، سه کلیک، شیپور، اسنپ تریپ، و... از تیم‌های حاضر در این سری مسابقات بودند.

 

اشتراک گذاری :
ارسال نظر