بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶
کارتن ایران در بهمن‌ماه ۱۹۳٫۶۰۷ میلیون ریال درآمد داشت؛

کاهش فروش ۲۲ درصدی "چکارن"

کاهش فروش ۲۲ درصدی
پرفروش‌ترین محصول "چکارن" در بهمن‌ماه در اختیار بخش «انواع کارتن» بوده و رتبه بعدی را محصول «آخال» به خود اختصاص داده است.
کد خبر : ۲۳۷۰۰۶

 

کارتن ایران+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، کارتن ایران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به بهمن‌ماه سال جاری مجموع درآمد عملیاتی طی دوره یک‌ماهه را بالغ‌بر ۱۹۳٫۶۰۷ میلیون ریال به ثبت رسانده، از ابتدای سال مالی تا انتهای بهمن‌ماه نیز این درآمد‌های شناسایی‌شده برابر با ۱٫۳۹۲ میلیارد ریال گزارش‌شده است.

عملکرد ماهانه

درآمد‌های شناسایی‌شده "چکارن"

درآمدهای شناسایی شده

بر پایه این گزارش، درآمدی که "چکارن" در بهمن ماه به ثبت رسانده نسبت به ماه گذشته ۲ درصد افزایشداشته است و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز شاهد افزایش ۱۰۲ درصدی بوده است.


میزان درآمدی که "چکارن" از ابتدای سال مالی تا انتهای بهمن‌ماه کسب کرده نیز در مقایسه با سال گذشته ۵۳ درصد افزایش درآمد را از آن خود کرده است.

روند فروش محصولات "چکارن"

فروش محصولات

بر اساس این گزارش، شرکت کارتن ایران در بهمن‌ماه میزان فروش محصولات خود را طی دوره یک‌ماهه برابر با ۱.۲۰۶ تن اعلام کرده که در مقایسه با ماه گذشته ۱۵ درصد افزایش فروش را تجربه کرده است.

مجموع فروش محصولات "چکارن" از ابتدای سال مالی تا انتهای بهمن ماه ۱۰٫۲۸۱ تن گزارش شده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۲۲ درصد کاهش فروش داشته است.

پرفروش‌ترین محصول "چکارن" در بهمن‌ماه در اختیار بخش «انواع کارتن» با ۹۶۶ تن بوده و رتبه بعدی را محصول «آخال» با ۲۰۵ تن به خود اختصاص داده است.

 

بیشتر بخوانید:

"چکارن" قرارداد خرید کاغذ را فسخ کرد

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
"از هر سهمی بیشتر زیان ساخت، بیشتر بخر"

"چکارن"، زیان‌آوری برای سهامداران مهم نیست

سود تولیدی‌ها هم از سفته‌بازی در بازار سهام و املاک بدست می‌آید؛

مدیران "چکارن" پای TSETMC

ارسال نظر