بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹
سود ۹۴ریالی هر سهم در ۶ماهه نخست سال ثبت شد؛

افزایش ۷۵درصدی سود تلفیقی "تاصیکو"

افزایش ۷۵درصدی سود تلفیقی
در حال حاضر بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت و کوتاه‌مدت این شرکت که از زیرمجموعه‌های تامین اجتماعی محسوب می‌شود، به ۴۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال رسیده است.
کد خبر : ۲۳۷۱۲۷

خواندن ۳دقیقه

سرمایه گذاری صدر تامین+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیقات و مطالعات بورس نیوز، شرکت سرمایه‌گذاری صدرتامین در دوره ۶ ماهه منتهی به پایان شهریورماه سال جاری و براساس صورت‌های مالی حسابرسی شده موفق به کسب سود خالص ۹۴ ریالی (با لحاظ سرمایه ۳۱ هزار میلیارد ریالی) شده و این سود عمدتا از محل سود ناشی از فروش بخشی از سرمایه‌گذاری‌های شرکت محقق شده و با توجه به ماهیت این شرکت به عنوان یک سرمایه‌گذاری، بخش اصلی سود شرکت که از محل سود سهام دریافتی از شرکت‌های سرمایه‌پذیر بوده، در سه ماهه پایانی سال محقق می‌شود.

سود هر سهم تاصیکو+بورس نیوز

همچنین، لازم به ذکر است، سود خالص تلفیقی گروه در این بازه زمانی معادل ۲۳ هزار و ۵۴۶ میلیارد ریال محقق شده که ۷۵ درصد بیشتر از مدت مشابه سال ۱۳۹۸ است.

در حال حاضر بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت و کوتاه‌مدت این شرکت که از زیرمجموعه‌های تامین اجتماعی محسوب می‌شود، به ۴۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال رسیده است.

در جدول زیر سرمایه‌گذاری‌های اصلی این شرکت که عمدتا در صنایع فلزات اساسی، معدنی و کاشی و سرامیک صورت گرفته، ارائه شده است:

جدول سرمایه گذاری های اصلی تاصیکو+بورس نیوز

بیشتر بخوانید:

رشد ۵۹ درصدی فروش شرکت‌های تابعه تاصیکو در ۶ ماه سال ۹۹

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
صدور گواهی کشف معدن طلا و مس
شرکت سرمایه گذاری صدر تامین خبر داد؛

صدور گواهی کشف معدن طلا و مس "تاصیکو"

به منظور جبران مخارج سرمایه انجام می شود؛

افزایش سرمایه "تاصیکو" از سود انباشته

ارسال نظر