بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷
در معاملات امروز تعداد ۹۹۷ هزار و ۸۵۱ سهم اوراق بهادار به ارزش ۸۹ هزار و ۴۶۸ میلیارد ریال در بیش از ۷ هزار و ۹۵۲ نوبت معاملاتی داد و ستد شد.
کد خبر : ۲۳۷۱۵۵

ارزش معاملات امروز بازار به ۸۹ هزار میلیارد رسید

به گزارش بورس نیوز، شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در معاملات امروز ۱۹ بهمن ۹۹ با رشد بیش از ۱۰ هزار و ۲۶۰ واحدی باردیگر به پله یک میلیون و ۲۱۰ هزار واحدی رسید.

در معاملات امروز تعداد ۹۹۷ هزار و ۸۵۱ دفعه معامله، سهم شرکت‌ها در بین سهامداران جابه‌جا شد تا کل ارزش معاملات به ۸۹ هزار و ۴۶۸ میلیارد ریال برسد و لازم به ذکر است که ارزش نقدی معاملات نیز بالغ بر ۶۱ هزار و ۸۴۷ میلیارد ریال شده است.

از سوی دیگر باید اشاره داشت که طی معاملات نقدی امروز، تعداد ۷,۰۴۹ میلیون سهم در بین سهامداران خرید و فروش شد که البته در کل نمای بازار نیز به تعداد ۷ میلیارد و ۹۵۲ سهم داد و ستد شد.

بر این اساس شاخص کل"هم‌وزن" نیز با رشد ۲۹۲ واحدی به ۴۳۲ هزار و ۳۴۲ واحد رسید و ارزش بازار نیز به رقم ۴۸ هزار و ۳۴۷ میلیارد و ۹۵۳ میلیون ریال رسید.

لازم به ذکر است "اپال"، "برکت"، "شپنا"، "بوعلی"، "خساپا"، "شستا" و "خودرو" از نماد‌های پرتراکنش امروز بودند.

بر پایه این گزارش باید اشاره داشت که نماد‌هایی همچون "شپنا" با ۱۲۳۹واحد، "فولاد" با ۹۲۹واحد، "شبندر" با ۷۵۱واحد، "شتران" با ۵۷۴واحد، "نوری" با ۵۶۲واحد، "فارس"۴۵۲واحد و "مبین" با ۴۵۲واحد جزو سبزپوش‌های تاثیرگذار در معاملات امروز بازارسرمایه بودند و در طرف دیگر معاملات، "حکشتی" با ۱۵۴واحد، "وپارس" با ۱۱۵واحد، "افق" با۹۴واحد جزو قرمزپوش‌های بازار بودند.

نمای بازار از لحاظ ارزش بازار را ببینید

حوض بزرگان بازار

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
انتقادی روا به قیمت‌گذاری عرضه‌های اولیه
عضو شورای عالی بورس در گفت‌وگو با بورس نیوز:

انتقادی روا به قیمت‌گذاری عرضه‌های اولیه

تعریف نادرستی که کار دست سرمایه‌گذاران داد
کارشناس بازار‌سرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

تعریف نادرستی که کار دست سرمایه‌گذاران داد

ارسال نظر
نظرات بینندگان
سهامدار خرد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۴
این سهام بزرگ ورشکسته بازار خودشون رو هم نمیتونند بجایی برسونند فقط مانع رشد سهام کوچک و متوسط بنیادی هستند و آینده بازار راهم دچار اشکال کرده اند